Wiedźmin 4 priorytetem dla CD Projekt. Nowy Cyberpunk jest rozwijany przez zespoły w trzech krajach.

Gry
1946V
Wiedźmin 4
Mateusz Kucharski | 17.04, 15:11

Prace nad nowym Wiedźminem są prowadzone bardzo intensywnie. CD Projekt dzieli się nowymi szczegółami o swoich projektach.

Mało jest gier, na które czekamy tak bardzo, jak na nowego Wiedźmina. Dziki Gon stał się jedną z najlepszych gier i na stałe wprowadził CD Projekt do grona czołowych zespołów developerskich. Cyberpunk okazał się równie dużym sukcesem, co pokazują dane finansowe. Serwis Aftermath przeprowadził wywiad z Pawłem Sasko, dyrektorem kolejnej gry z serii Cyberpunk. Polak poruszył kilka ciekawych kwestii.

Dalsza część tekstu pod wideo

Nowa wiedźmińska saga to priorytet dla CD Projekt Red, o czym kilkukrotnie wspominali. Z powodu dość dużego crunchu, który towarzyszył produkcji Cyberpunka 2077, Redzi zdecydowali się na opracowanie zrównoważonego sposobu na tworzenie gier. Ma to na celu uniknięcie problemów, jakie wystąpiły w trakcie developingu Cyberpunka. Paweł Sasko zdradził także, że część zespołu, która tworzyła pierwszego Cyberpunka, zajmuje się obecnie rozwijaniem nowej gry z serii Wiedźmin. Już teraz mówimy o bardzo intensywnych pracach.

To jednak nie wszystko, gdyż jak wiadomo, CD Projekt pracuje także nad kolejnym Cyberpunkiem. Zajmuje się nim zespół, który tworzy grę w krajach : w USA, Polsce i Kanadzie. Zespół w Polsce ma składać się z doświadczonych artystów, którzy pracowali nad dodatkiem Phantom Liberty, ekipa z Vancouver to wsparcie inżynieryjne. Główny projekt powstaje jednak w Bostonie.

Większość menedżerów i reżyserów, którzy pracowali przy Cyberpunku i Phantom Liberty, pracuje nad kolejną częścią. Niektórzy liderzy również. Wszystko zależy od potrzeb projektu w danym momencie. Chcemy mieć pewność, że całe DNA zostało zachowane i nadal będzie obecne w kolejnej grze.

Sasko zaznacza również, że studio chciałoby wykorzystać pomysł, który zastosowano w dodatku Phantom Liberty, choć nie jest to łatwe zadanie

W Phantom Liberty jest moment, w którym historia niemal się rozdziela, jest to struktura, którą zastosowaliśmy w Wiedźminie 2, a także w Krwi i Winie w Wiedźminie 3 - gdzie miałeś podział w środku, który prowadzi do zupełnie różnych gałęzi z zupełnie różnymi zakończeniami. To bardzo ekscytujące. Zastanawiamy się, jak powinniśmy to zaimplementować. Ponieważ ostatecznie większość graczy gra w grę tylko raz. Wspaniale jest wiedzieć, że są inne rzeczy, ale prawdopodobnie ci gracze ich nie zobaczą. Może dowiedzą się o nich od swoich znajomych. Może zobaczą kogoś w prasie, kto o tym mówi. W większości przypadków gracze grają tylko raz. Jest to więc kwestia zachowania równowagi. Jestem wielkim fanem wyborów i konsekwencji. To szczytowe osiągnięcie gier RPG.

Źródło: Aftermath

Komentarze (10)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper