Ray Tracing w Diablo 4 z datą premiery. Nvidia zdradza szczegóły aktualizacji do gry Blizzarda

Gry
1104V
Diablo 4 Blizzard
Mateusz Kucharski | 14.03, 15:10

NVIDIA właśnie poinformowała nas o dacie udostępnienia aktualizacji, która umożliwi włączenie technologii raytracing w Diablo 4. Firma zdradziła szczegóły odnośnie aktualizacji, która pojawi się już niedługo.

Ray Tracing w grach został wprowadzony przez Nvidię już w 2018 roku, kiedy to zadebiutowały pierwsze karty graficzne posiadające rdzenie RT. Od tamtej pory technologia znacząco się rozwinęła i więcej gier uzyskało jej wsparcie. Producent kart graficznych GeForce poinformował właśnie, że aktualizacja wprowadzająca śledzenie promieni w Diablo 4 będzie dostępna już 26 marca. 

Dalsza część tekstu pod wideo

Już 26 marca zawartość Diablo IV będzie wyglądać jeszcze lepiej dzięki dodaniu dwóch efektów ray tracingu. Pancerze, woda, okna i inne odpowiednio odbijające światło powierzchnie będą teraz wyposażone w dokładne, realistyczne odbicia ray tracingu i przezroczyste odbicia RT, dzięki czemu bitwy w Sanktuarium będą jeszcze bardziej spektakularne. Liczne cienie w Diablo IV zostaną ulepszone dzięki ray tracingowi, dodając dodatkowe szczegóły do wszystkich scen.

Diablo 4 już teraz wspiera także między innymi technologię DLSS. Posiadacze kart Nvidii będą mogli więc wykorzystać tę technologię, aby zwiększyć wydajność po włączeniu śledzenia promieni. NVIDIA potwierdziła również, że debiutujący w tym roku Star Wars: Outlaws również otrzyma wsparcie DLSS i Ray Tracingu. Podobnie jak Black Myth: Wukong, który pojawi się 20 sierpnia.

Aktualizacja jest oczywiście przeznaczona dla graczy na PC, którzy już niedługo będą mogli przemierzać świat Diablo 4 w nieco odświeżonej oprawie.

Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Diablo IV.

Źródło: Nvidia

Komentarze (13)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper