SKLEP
Dragon Ball: Xenoverse 2
2753V

Dragon Ball: Xenoverse 2

Dragon Ball: Xenoverse 2
  • Producent: Dimps
  • Wydawca: Bandai Namco
  • Polski dystrybutor: Cenega
  • Wersja językowa: Angielska Angielska
  • Premiery
  • Świat: 25.10.2016
  • Europa: 28.10.2016
  • Polska: 28.10.2016
  • Gatunek: Bijatyka
  • Liczba graczy: 1-6
  • Kontroler ruchu: Nie
  • Tryb 3D: Nie
  • od lat 12
  • wulgarny język
  • przemoc

Dragon Ball Xenoverse 2 to gra action-adventure wyprodukowana przez japońskie studio Dimps i wydana przez Bandai Namco. Tytuł ukazał się na komputerach oraz na konsolach PlayStation 4, Xbox One i Nintendo Switch.

Akcja Xenoverse 2 rozgrywa się dwa lata po wydarzeniach ukazanych w części pierwszej. Głównym bohaterem jest postać, którą tworzymy sobie sami. Do wyboru mamy kilka ras znanych z uniwersum Dragon Ball, które różnią się nie tylko wyglądem, ale także parametrami. Wspomniana postać jest członkiem Time Patrol, organizacji, która stara się zwalczać nieprzyjaciół brużdżących w czasoprzestrzeni.

Rozgrywka w dużym stopniu nawiązuje do pierwszej części. Gra posiada strukturę questową. Do questów dostęp mamy z poziomu tak zwanych hubów, tutejszych baz wypadowych. Tym głównym jest Conton City, następca Toki-Toki City z pierwszej części. Miasto składa się z kilku dzielnic i, jak twierdzili przed premierą twórcy, jest siedem razy większe od swojego poprzednika. Nie można w nim jednak walczyć ani latać bez pozwolenia. Zaliczanie kolejnych questów, które można podzielić na te fabularne i opcjonalne, pozwala nam zwiększać level podopiecznego oraz zgarniać loot w postaci skillów i ekwipunku (niektórych skilli można się jednak nauczyć tylko od mistrzów). Jeśli natomiast zadanie nas przerasta, istnieje możliwość przechodzenia misji wspólnie z innymi graczami.

System walki także nie uległ większym zmianom. Największe novum to framerate na poziomie 60 klatek na sekundę. Zmiany w balansie rozgrywki sprowadzają się z kolei między innymi do zmniejszenia liczby klatek nieśmiertelności i wprowadzeniu umiejętności, które pozwalają błyskawicznie doskoczyć do przeciwnika, dzięki czemu ten nie może ciskać pociskam bez końca gdzieś daleko od nas. Sprawia to też, że więcej walk toczy się w zwarciu, co wymaga opanowania różnych tutejszych systemów.

Recenzje

Podobne gry
Miesięcznik PSX Extreme