Extreme'owa reklama Crazy Test

Extreme'owa reklama Crazy Test

Bartosz Dawidowski | 24.04.2010, 02:30

Tactile Entertainment puściło w obieg reklamę gry Crazy Test. Nie byłoby w tym nic dziwnego, gdyby nie fakt, że ta zajawka jest jedną z bardziej głupkowatych i szalonych kampanii marketingowych poświęconych grom w historii.

Tactile Entertainment puściło w obieg reklamę gry Crazy Test. Nie byłoby w tym nic dziwnego, gdyby nie fakt, że ta zajawka jest jedną z bardziej głupkowatych i szalonych kampanii marketingowych poświęconych grom w historii.xxxxx

Tactile Entertainement postawiło na extreme'ową akcję. Dosłownie przypominają się nasze redakcyjne wyczyny. Kopenhascy deweloperzy wybiegają półnadzy na miasto, pogrążeni w rozgrywce przy Crazy Teście - zbiorze mini gierek, w stylu WarioWare. Imię jest tutaj wróżbą - ci kolesie mają naprawdę nierówno pod sufitem!

Zwróccie uwagę na dyscypliny, które znajdą się w tym zbiorze mini-gierek. Karmienie kota do przepełnienia, aż dostanie cofki?  Zrywanie kosiarką do trawy skalpów króliczków, wyskakujących z norek? Rozrywanie ryby na kawałki, by wyskoczył z niej futrzak? Aż dziw bierze, że gry nie stworzył jakiś szalony deweloper z Kraju Kwitnącej Wiśni!

Dalsza część tekstu pod wideo

 

 


 

Źródło: własne
Bartosz Dawidowski Strona autora
Dla PPE pisze nieprzerwanie od momentu założenia portalu w 2010 roku. Przygodę z interaktywną rozrywką zaczynał od gier na kasetach magnetofonowych, by później zapałać miłością do Amigi i PlayStation. Wciąż tęskni za złotą erą najlepszych japońskich RPG-ów z lat 90. Fan strategii, gier oferujących symulacyjne elementy i bogatą immersję. Miłośnik lotnictwa w każdej postaci.
cropper