Super Mario Odyssey na pierwszych testach. Twórcy korzystają ze sztuczek i wychodzi im to świetnie
Nintendo w końcu pozwoliło dziennikarzom zapoznać się z dłuższym fragmentem rozgrywki z Super Mario Odyssey i pierwsze opinie o produkcji są bardzo pozytywne. Gra nie tylko pozwala na świetną zabawę fanom serii, ale również nie zawodzi pod względem jakości.
Super Mario Odyssey to jedna z największych tegorocznych premier w katalogu Nintendo. Firma zaprezentowała grę podczas prezentacji Nintendo Switcha, a premiera pozycji odbędzie się już 27 października.
Super Mario Odyssey na E3! Data premiery, masa screenów i świetny materiał
Brytyjski Eurogamer mógł sprawdzić dwa etapy prezentowany w Los Angeles i pierwsze opinie na temat gry są bardzo pozytywne. Nie mam tutaj na myśli przyjemności z rozgrywki, ale pozycja działa w mocnych 60 klatkach na sekundę.
Musicie jednak wiedzieć, że autorzy w tym wypadku wykorzystują sztuczki, by dostarczyć pozycję w takiej jakości – Super Mario Odyssey zaoferuje wielkie lokacje ze sporą liczbą postaci, więc NPC oddalone od bohatera są generowane jako obiekty 2D i dopiero przy bliższym kontakcie są zamieniane na 3D. Dodatkowo niektóre modele 3D są wyświetlane w 30 klatkach na sekundę – ten patent pojawia się w między innymi ostatnim Halo.
Aktualnie największym problemem tytułu wydaje się rozdzielczość. 720p w każdym trybie nie prezentuje się najlepiej, ale i tak autorzy w tym wypadku starają się wynagrodzić graczom jakość oprawy przygotowując między innymi bardzo szczegółowe oświetlenie, czy też zajmując się dopracowaniem tekstur. Trudno powiedzieć, czy w ostatecznym rozrachunku, Super Mario Odyssey zadziała w 1080p, ale nie możemy zapomnieć, że tytuł jest wciąż ulepszany, dopracowywany, a na E3 pokazywano wyłącznie mały fragment projektu.