Grafik z DICE odtworzył lokację z Bloodborne w Unreal Engine 4

Gry
3377V
Grafik z DICE odtworzył lokację z Bloodborne w Unreal Engine 4
Bartosz Dawidowski | 09.05.2016, 08:06

Epic Games ochoczo wydaje licencje na korzystanie z Unreal Engine, co oczywiście zaowocowało masą fanowskich projektów (m.in. takich jak odtwarzanie Tomb Raider 2 w UE4). Tymi narzędziami i silnikiem bawią się nawet graficy pracujący dla największych firm tworzących gry.

Przykładem niech będzie tutaj Simon Barle, grafik opracowujący środowisko w grach DICE. Gość ma dosyć rozbudowane portfolio, w którym ostatnio pojawiły się screenshoty z czegoś co przypomina lokację z Bloodborne. Okazuje się, że, że Barle postanowił sprawdzić swoje umiejętności i odtworzyć w Unreal Engine 4 miejscówkę ze świetnej gry From Software.

Dalsza część tekstu pod wideo

Screenshoty z tego przedsięwzięcia znajdziecie w galerii (dwa ostatnie obrazki to porównanie lokacji z Bloodborne i odzwierciedlenia stworzonego przez Barle'a). Poniżej mamy dla was również krótki filmik oprowadzający po wygenerowanej przez pracownika DICE lokacji.

 

Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Bloodborne.

Źródło: https://www.artstation.com/artist/simonbarle

Komentarze (24)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper