Major Nelson nie jest zadowolony z dodatków do gier, które niszczą sieciowe doznania

Gry
1442V
Major Nelson nie jest zadowolony z dodatków do gier, które niszczą sieciowe doznania
Wojciech Gruszczyk | 26.02.2016, 20:45

Przepustki Sezonowe rozbudowujące gry są standardem. Twórcy wrzucają do paczek nowe mapy, bohaterów, stroje, bronie, czy też inne przedmioty pozwalające graczom na ciekawą zabawę. W temacie DLC do tytułów nastawionych na sieciowe zmagania wypowiedział się Major Nelson, który uważa, że takie rozszerzenia są „naprawdę niebezpieczne”.  

W najnowszym Podcast Unlocked został poruszony temat dodatków. Przedstawiciel Microsoftu nie ukrywa, że jego zdaniem rozszerzenia, w którym znajdziemy mapy dzielą wspólnotę i są bardzo irytujące dla graczy. Major Nelson określił takie DLC jako "niebezpieczne”, ponieważ w przypadku sieciowych rozgrywek dzielą społeczność. 

Dalsza część tekstu pod wideo

Nelson ponadto pochwalił pracę 343 Industries, czyli zespół odpowiedzialny za Halo 5: Guardians. Deweloperzy postanowili przygotowywać dodatkową zawartość do pozycji do lata 2016 roku i wszystkie mapy są dystrybuowane za darmo. Warto oczywiście pamiętać, że w najnowszej przygodzie Master Chiefa znalazły się mikrotransakcje, które pozwoliły już wygenerować ponad 1,5 miliona dolarów przychodu.

Trudno nie zgodzić się z pracownikiem amerykańskiej korporacji i mnie osobiście cieszy, że twórcy gier coraz to częściej wrzucają lokacje za darmo – podobną praktykę możemy zaobserwować w przypadku Tom Clancy's Rainbow Six: Siege. Miejmy nadzieję, że w przyszłości zdecydowanie częściej będziemy świadkami publikowania map za darmo.

Czy tylko ja mam wrażenie, że słowa Nelsona są skierowane do twórców Call of Duty? ;)

Źródło: http://www.gamespot.com/articles/dlc-passes-can-be-really-dangerous-for-multiplayer/1100-6435113/

Komentarze (64)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper