Na to czekaliśmy - pierwsze gorące informacje z Doom!
id Software odkrywa pierwsze gorące szczegóły z rebootu Dooma. Gra ma zadebiutować na rynku w przeciągu najbliższych kilku miesięcy, więc nikogo nie powinna dziwić spora liczba wiadomości o produkcji.
Jeśli wierzyć ostatnim przeciekom, to Doom (2016) ma trafić do graczy już pod koniec czerwca. Data wydaje się naprawdę interesująca, ponieważ w ostatnim czasie otrzymujemy naprawdę sporo materiałów oraz informacji z gry i możliwe, że studio faktycznie przygotowuje się na wielki debiut.
Dzisiaj możemy zapoznać się z pierwszymi szczegółami z Game Informera – redakcja spotkała się z deweloperami, otrzymała gorące wieści i przez najbliższy miesiąc będzie dzielić się wiadomościami z graczami. Tak prezentują się informacje:
- BFG i piła mechaniczna nie są standardowymi broniami dostępnymi w każdej sytuacji. Te zabawki wykorzystamy w konkretnych wydarzeniach.
- Bronie można modyfikować za pomocą znalezionych przedmiotów – na przykład wyrzutnia rakiet może otrzymać zdalnie detonowane pociski.
- Fabuła będzie przypominać tą z Doom 3. W grze pojawi się dr Olivia Pierce.
- W momencie pojawienia się rywali nie widzimy liczby stworów, ale pojawia się komunikat dotyczący nadciągających demonów.
- Piła mechaniczna to bardzo mocna broń, która potrafi ubijać za jednym atakiem, ale nie możemy jej wykorzystywać ciągle.
- W grze pojawią się kolorowe keycardy i sekretne miejsca, do których będziemy musieli się wrócić.
- Twórcy przygotowali stałe ulepszenia, które pozwolą między innymi szybciej zmieniać broń, zwiększyć amunicję, czy też powiększyć pasek zdrowia.
- Skorzystamy również z perków, które dla przykładu na chwilę zwiększą prędkość bohatera po zabiciu z bliska.
- Wrogowie mają słabe punkty – np. mały palec lub miękki tyłek opancerzonego demona
- Autorzy nie zapomnieli o nowych rywalach – będą dla przykładu „Summonerzy”
- idTech 6 przypomina swoją poprzednią wersję, ale posiada nowy PBR renderujący
- Studio planuje przygotować liczne „suwaki” w opcjach graficznych dla graczy na PC-tach
- Poznaliśmy tryby sieciowe – Warpath, czyli dominacja, w której należy kontrolować lokacje na mapie. Natomiast Clan Arena przypomina Last Man Standing
- W trybie sieciowym znajduje się więcej broni niż w kampanii – w tym "lightning gun". Chociaż to może być mylne wrażenie po wersji demonstracyjnej.
- SnapMap pozwoli na tworzenie różnych trybów rozgrywki – między innymi Tower Defense, misji single player, eskortowanie VIP-ów, czy też wyścigów
- Gracze otrzymają również możliwość modyfikowania AI rywali (do pewnego stopnia)
- W SnapMap pojawi się SmartHub, w którym gracze będą mogli zobaczyć najlepsze prace społeczności
Co Wy na te rewelacje? ;)
Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do DOOM (2016).