Szykujcie statki i zbierajcie amunicję. Rebel Galaxy trafi na konsole już w styczniu

Wojciech Gruszczyk | 28.12.2015, 18:31

Double Damage Games oficjalnie potwierdziło datę wydania Rebel Galaxy na konsolach. Produkcja w październiku zadebiutowała na komputerach osobistych i zebrała sporo pozytywnych komentarzy.

Rebel Galaxy to pierwsza produkcja nowego studia Double Damage Games. Zespół jest dowodzony przez Ericha Schaefera (Diablo i Diablo II) oraz Travisa Baldree’a. Twórcy przygotowali wspólnie dwie odsłony Torchlight, a teraz postawili na kosmicznego RPG-a nastawionego na eksplorację kosmosu. Gra wyróżnia się  bardzo dopracowanym systemem walki, ponieważ w pojedynkach należy kontrolować każde działko i jednocześnie strzelać w słabe punkty maszyny rywala.

Deweloperzy z dumą potwierdzili, że pozycja zadebiutuje na PlayStation 4 i Xboksach One już 12-13 stycznia. W przypadku konsoli Microsoftu możemy być świadkami małego opóźnienia na 19 stycznia, ale aktualnie nie jest to potwierdzona informacja.

Na Twitterze studia pojawiła się również wiadomość dotycząca specyfikacji gry – na obu konsolach Rebel Galaxy zadziała w 30 klatkach na sekundę. Nie otrzymaliśmy dokładnych danych dotyczących rozdzielczości, ale studio wspomniało o 1080p dla PS4.

Prawdopodobnie nie doczekamy się fizycznego wydania tytułu, bo studio stawia na małą cenę – pozycja w dniu premiery nie powinna kosztować więcej niż 100 zł – a przygotowanie pudełka, wypalenie płyt i cały system wydawniczy zdecydowanie zwiększyłby koszty.

Tak jak wspomniałem we wstępie – projekt w październiku zadebiutował na komputerach osobistych i gra otrzymała noty na poziomie 75%.

Źródło: Twitter.com