Płatności, serwery i gameplay! Szczegóły i materiały z trybu sieciowego z Uncharted 4: A Thief's End
Z samego rana Zax wspomniał, że Naughty Dog zdecydowało się na 60 klatek na sekundę w przypadku multiplayera Uncharted 4: A Thief's End. Twórcy w Paryżu przedstawili kilka nowych informacji, ale tym razem nie mamy pozytywnych wieści.
Napływają do nas kolejne szczegóły sieciowej zabawy w Uncharted 4. Możemy mieć pewność, że pozycja już w dniu premiery przywita nas mikropłatnościami – deweloperzy obiecują, że przedmioty nie wpłyną na rozgrywkę:
„Mikrotransakcje będą dostępne w dniu premiery, ale nie zaoferujemy przedmiotów wpływających na rozgrywkę przez małe płatności.”
W tej sytuacji możemy oczekiwać kolejnych czapek i innych ciuszków, dzięki którym upiększymy bohatera. Nie jest to w moim odczuciu zła wiadomość, ale zdecydowanie gorzej przyjąłem decyzję w sprawie serwerów.
Naughty Dog potwierdziło, że tytuł nie będzie wspierał serwerów dedykowanych! W dzisiejszych czasach jest to dość nietypowa praktyka, ponieważ deweloperzy zazwyczaj starają się pomóc graczom w rozgrywce i stawiają na dedyki. Miejmy nadzieję, że nie jest to ostateczna decyzja...
Na zakończenie możecie zerknąć na świeżutkie fragmenty rozgrywki z multiplayera:
Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Uncharted 4: Kres Złodzieja.