Analiza grafiki w Star Wars: Battlefront - PS4 vs XONE i split-screen

Gry
1735V
Analiza grafiki w Star Wars: Battlefront - PS4 vs XONE i split-screen
Bartosz Dawidowski | 12.10.2015, 08:23

Widzieliśmy już wstępną analizę grafiki w Star Wars: Battlefront, wykonaną przez Digital Foundry. Pora na kolejny rzut oka na jakość wizualną tej strzelaniny. Tym razem przyjrzymy się, jak tytuł radzi sobie w split-screenie oraz jak wypada bezpośrednie porównanie grafiki na XONE i PS4.

Zacznijmy od offline'owego multiplayera. W trybie split-screen deweloperzy musieli zastosować pewne uproszczenia graficzne (co wcale nie dziwi). W przypadku Star Wars: Battlefront (2015) studio postawiło na zmniejszoną płynność animacji (dokładnie otrzymaliśmy 30 fps w przypadku wersji na XONE i PS4). Co ciekawe jednak - obie konsole działają w rozdzielczości 1080p (w zwykłym multiplayerze osiągnięto tylko 900p na PS4 i 720p na XONE).

Dalsza część tekstu pod wideo


Drugi materiał porównawczy to zestawienie grafiki z PS4 i XONE. Dzięki Candyland możemy sprawdzić jak te same mapy prezentują się na konsolach obu firm. Tak jak pisaliśmy wcześniej - ogólna jakość obu wersji jest bardzo podobna (jakość cieni, tekstur, ilość detali w środowisku). Najbardziej rzuca się w oczy trochę większy aliasing na XONE, ze względu na mniejszą natywną rozdzielczość. Framerate jest podobny na obu konsolach.


Wg oceny Digital Foundry obie konsolowe wersje gry działają na poziomie jakości "High" z ustawień w pecetowych opcjach.

Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Star Wars: Battlefront (2015).

Źródło: własne

Komentarze (78)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper