Hellblade 2 wyznacza nowy standard grafiki! Analiza Digital Foundry

Gry
4384V
Hellblade 2
Łukasz Musialik | 10.04, 21:30

Ninja Theory podnosi poprzeczkę wizualną w nadchodzącym „Hellblade II”, wykorzystując pełnię możliwości silnika Unreal Engine 5.

Wydaje się, że mamy do czynienia z jednym z najbardziej zaawansowanych technologicznie tytułów roku, z grafiką, która przesuwa granice realizmu.

Dalsza część tekstu pod wideo

W najnowszym materiale Digital Foundry, eksperci przyglądają się bliżej tej wizualnej uczcie. Senua, główna bohaterka, ożywa dzięki technologii Metahuman, oferując niezwykle realistyczne renderowanie twarzy, które dorównuje najlepszym osiągnięciom w branży gier. Skóra o subtelnym połysku, żywe oczy, perfekcyjne zęby — każdy detal zachwyca.

Animacja jest „niewiarygodnie dobra”, a postać Senuy przekonująco przenosi emocje z aktorskich występów do cyfrowego świata. Gra korzysta również z zaawansowanego post-processingu, w tym pięknej głębi ostrości, która płynnie przechodzi między punktami fokusowymi bez widocznych artefaktów.

Wśród innych cech Unreal Engine 5, które wyróżniają „Hellblade 2”, znajduje się Nanite, pozwalające na renderowanie niezwykle szczegółowych tekstur ziemi i kamieni. Cienie są ostre i precyzyjne nawet przy najmniejszych elementach geometrycznych, dzięki czemu świat gry wydaje się jeszcze bardziej realistyczny.

„Hellblade 2” to nie tylko krok naprzód dla serii, ale i dla całej branży gier, demonstrując, jak daleko może zajść wizualna strona rozrywki interaktywnej. Mimo 30 klatek na sekundę gra wygląda fenomenalnie i już teraz zapowiada się, że będzie to tytuł, który zmieni nasze postrzeganie o możliwościach graficznych w grach wideo. Materiał Digital Foundry poniżej. 

Źródło: Digital Foundry

Komentarze (271)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper