Stellar Blade „w balansie” najlepszy. Digital Foundry o trybach graficznych

Gry
1719V
Stellar Blade
Łukasz Musialik | 05.04, 19:59

Digital Foundry podzieliło się swoimi pierwszymi wrażeniami z dema gry „Stellar Blade”, analizując dostępne trzy tryby graficzne. 

Eksperci stwierdzili, że tryb zrównoważony oferuje najlepszy kompromis między płynnością rozgrywki a jakością wizualną.

Dalsza część tekstu pod wideo

W trybie tym gra utrzymuje wydajność na poziomie 60 klatek na sekundę, jednocześnie zachowując wysoką jakość obrazu, zbliżoną do trybu 30 klatek na sekundę. Dzięki temu gracze mogą cieszyć się zarówno płynną animacją, jak i szczegółowymi teksturami oraz efektami świetlnymi, które są kluczowe dla szybkiej i dynamicznej rozgrywki, w tym bardziej immersyjnego doświadczenia w świecie „Stellar Blade”.

Demo, które jest dostępne od 26 kwietnia, pozwala graczom zanurzyć się w historii na około godzinę, dając przedsmak tego, co otrzymają w pełnej wersji gry.

Twórcy z Shift Up zaimponowali wykorzystaniem technologii Unreal Engine 4, prezentując imponujące sceny walki i detale postaci. „Stellar Blade” to obiecujący tytuł w portfolio PS5, który już teraz zbiera pozytywne opinie za swoje podejście do grafiki i rozgrywki. Poniżej pełna analiza dema od Digital Foundry.

Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Stellar Blade.

Źródło: Youtube.com

Komentarze (92)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper