Tryb wydajności w Final Fantasy VII Rebirth zostanie naprawiony. Twórcy zapowiadają lepszą jakość
Premiera Final Fantasy VII Rebrith zbliża się wielkimi krokami. Twórcy niedawno udostępnili nam demo, dzięki któremu możemy sprawdzić, jak prezentuje się najnowsza gra Square Enix, gracze krytykowali jednak działanie trybu wydajnościowego. Zgodnie z najnowszymi informacjami, ma on zostać poprawiony.
Na Final Fantasy VII Rebirth czekają gracze na całym świecie. Produkcja ma zadebiutować już 29 lutego, wyłącznie na konsoli PlayStation 5. W udostępnionym nam kilka dni temu demie, gracze zwracali uwagę na niską jakość obrazu i wszechobecne mydło w trybie wydajnościowym. Twórcy zareagowali na komentarze i ogłosili, że tryb 60 FPS otrzyma aktualizację, zwiększającą jakość grafiki.
Square Enix confirms Final Fantasy VII Rebirth is getting improvements to the image quality in performance mode.
— KAMI (@Okami13_) February 14, 2024
These will arrive with the Junon update coming to the demo on Feb. 21st and presumably the full game as well.
(via @FFVIIR_CLOUD) pic.twitter.com/Ht05hljMJP
Square Enix potwierdza, że Final Fantasy VII Rebirth otrzyma ulepszenia jakości obrazu w trybie wydajności. Pojawią się one wraz z aktualizacją Junon, która trafi do wersji demonstracyjnej 21 lutego i prawdopodobnie również do pełnej wersji gry.
Gdy sprawdzałem demo osobiście, to byłem wielce zaskoczony jak niską jakość obrazu prezentował właśnie tryb wydajność. Tryb jakości działał bez zarzutu, a grafika prezentowała się fenomenalnie, jednak płynność rozgrywki ograniczona jest wtedy na 30 klatkach na sekundę. Wiadomość o naprawieniu trybu 60FPS z pewnością ucieszy graczy, którzy stawiają przede wszystkim na płynność rozgrywki. Pozostaje mieć nadzieję, że ulepszenie, jakie zastosują twórcy, będzie wystarczające i zadowalające.
Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Final Fantasy VII Rebirth.