The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom wraca na sprzedażowy tron w Japonii. Ranking z ubiegłego tygodnia
Od premiery The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom minęły już dwa miesiące. Dużo, mało? Cóż - ogólnie rzecz biorąc raczej nie upłynęło przesadnie długo czasu, choć w kontekście branży gier wideo to niemal wieczność. Tak czy inaczej, tytuł dalej króluje u wielu osób na Nintendo Switch i można odnieść wrażenie, że wciąż, nawet po długich kilkudziesięciu godzinach, jest tam co robić.
Skoro natomiast sporo osób wciąż gra, to proporcjonalnie dużo osób musi o tytule mówić. To natomiast przekłada się na nieustannie rosnącą sprzedaż, której potwierdzeniem jest choćby ranking z ubiegłego tygodnia - oczywiście z Japonii. Ekipa z Famitsu podzieliła się wynikami, które jasno wskazują, że przygody Linka wróciły na tron. Sprawdźcie pierwszą dziesiątkę!
Sprzedaż gier w Japonii (03.07 - 09.07)
- [NS] Zelda: Tears of the Kingdom – 17 996 (w sumie: 1 741 310)
- [PS5] Final Fantasy XVI – 14 109 (w sumie: 387 899)
- [NS] Mario Kart 8 Deluxe – 9736 (w sumie: 5 364 524)
- [NS] Master Detective Archives: Rain Code – 9566 (w sumie: 64 905)
- [NS] Minecraft – 6935 (w sumie: 3 185 782)
- [NS] Nintendo Switch Sports – 6247 (w sumie: 1 120 495)
- [NS] Splatoon 3 – 5550 (w sumie: 4 054 235)
- [NS] Super Smash Bros. Ultimate – 4979 (w sumie: 5 230 148)
- [NS] Ring Fit Adventure – 4727 (w sumie: 3 415 119)
- [NS] Everybody 1-2 Switch – 4494 (w sumie: 7814)
Obyło się chyba bez zaskoczeń, prawda? Można wręcz odnieść wrażenie, że powrót najnowszej odsłony serii The Legend of Zelda spowodowany jest bardzo niskimi wynikami pozostałych produkcji znajdujących się w zestawieniu. Wymowny jest choćby spadek Master Detective Archives: RAIN CODE z pierwszego miejsca na czwarte, nie dobijając w tygodniu po premierze nawet do 10 tysięcy sprzedanych egzemplarzy.
Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom.