Max Payne 1&2 Remake nadciąga a fani już marzą o jakości projektu. Nieoficjalne zwiastuny koncepcyjne
Jeśli jest jakaś marka zasługująca na remake z prawdziwego zdarzenia, to jest nią z pewnością Max Payne. Fanów serii ucieszyły ostatnie wieści o tworzeniu odświeżonych wersji Max Payne 1 i 2, nad czym pracuje obecnie Remedy. Projekt powstający z myślą o PS5 i XSX znajduje się jednak dopiero w fazie koncepcyjnej – poczekamy na niego jeszcze wiele lat.
W związku z bardzo długim oczekiwaniem na remake Max Payne i Max Payne 2: The Fall of Max Payne (Remedy szuka aktualnie deweloperów do wykonania tego przedsięwzięcia) fani serii już zaczynają marzyć o tym, jak może wyglądać taki projekt. Grupa miłośników Maxa Payne’a, która w ostatnich miesiącach stworzyła m.in. niesamowitą wizję tego, jak może wyglądać Wiedźmin 4 i Grand Theft Auto 6, tym razem wzięła na warsztat właśnie pamiętną strzelankę studia Remedy z 2003 roku. W swoim koncepcyjnym trailerze ekipa TeaserPlay przedstawia, jak mógłby wyglądać obecnie remake Max Payne 2: The Fall of Max Payne, gdyby grafikę wykonał zespół dysponujący budżetem kalibru AAA.
Jak zwykle w swoich prezentacjach, TeaserPlay posłużyło się narzędziami z pakietu Unreal Engine 5, korzystając m.in. z rozwiązań Metahuman i Lumen.
„Max Payne Remake został oficjalnie ogłoszony kilka miesięcy temu. Staraliśmy się w naszej wizji przedstawić oczekiwania fanów, co do jakości graficznej w takim projekcie, korzystając z Unreal Engine 5.
Przy wykonywaniu twarzy Maxa Payne'a wykorzystaliśmy Metahuman, bazując na wyglądzie Jamesa McCaffreya, aktora podkładającego głos bohaterowi. Wciąż nie wiadomo, jak będzie wyglądać oblicze protagonisty w oficjalnym wydaniu remake’u”.
Jak zwykle w przypadku swoich projektów TeaserPlay przypomina, że to tylko fanowska wizja koncepcyjna, która nie zostanie przekuta choćby w najmniejszej części w grywalny kawałek kodu.
Wcześniej, w lipcu, Teaser Play prezentowało swoją wizję remake'u pierwszego Maxa Payne'a. Sprawdźcie też przy okazji fanowską wizję Wiedźmina 4.