Na którym sprzęcie księżniczka jest najładniejsza? Porównanie Child of Light

Gry
1205V
Na którym sprzęcie księżniczka jest najładniejsza? Porównanie Child of Light
Wojciech Gruszczyk | 12.05.2014, 17:40

Najnowsze dzieło Ubisoft Montreal oczarowało graczy oraz recenzentów piękną grafiką, ciekawą historią i w zasadzie całym światem. Gra trafiła do sprzedaży dwa tygodnie temu, więc jest to dobry moment na stosowne porównanie poszczególnych wersji. Jak myślicie, na której platformie księżniczka jest najładniejsza? 

Child of Light zadebiutował aż na sześciu platformach, więc dziennikarze z DigitalFoundry przygotowali 11 porównań. My przedstawimy tutaj wyłącznie zestawienie aktualnej generacji, ale oczywiście podamy odnośniki do wersji na PlayStation 3 i Xboksa 360.

Dalsza część tekstu pod wideo

Jak możecie zobaczyć poniżej gra na PlayStation 4, Xboksa One, Wii U oraz PC jest prawie identyczna. Sprzęt Microsoftu, Sony, Nintendo oraz komputery osobiste posiadają zbliżoną grafikę – tylko od czasu do czasu jest szansa, że zauważycie jaśniejszą / ciemniejszą bohaterkę. Najmniej oświetloną wersję z reprezentantów ósmej generacji posiada Wii U.

W przypadku klatek na sekundę PlayStation 4 oraz PlayStation 3 trzymają stałe 60 FPS-ów, zaś pozostałe urządzenia od czasu do czasu mają bardzo skromne problemy, jednak spadki (do około 50-55 FPS-ów) nie wpływają na rozgrywkę. 

Te testy pokazują, że twórcy z Ubisoftu wykonali kawał wyśmienitej pracy. Stworzyli produkcję na sześć platform i wszystkie prezentują stosowny, wysoki poziom! Jak widać można! Ten fakt powinien ucieszyć sympatyków między innymi Raymana - kolejne produkcje z tym bohaterem na pewno będą działały na silniku UbiArt Framework.

PlayStation 4 vs. PC - grafika 
 
 
PlayStation 4 vs. Xbox One - grafika 
 
 
PlayStation 4 vs. Xbox One - FPS-y
 
 
Wii U vs. PC - grafika
 
 
Wii U vs PlayStation 4 - grafika 
 
 
Wii U vs. Xbox One - grafika 
 
 
Xbox One vs. PC - grafika
 
 
Źródło: własne

Komentarze (38)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper