Spider-Man miał otrzymać znacznie bardziej widowiskową walkę z ostatnim bossem. Ted Price potwierdził plany

Gry
1198V
Spider-Man miał otrzymać znacznie bardziej widowiskową walkę z ostatnim bossem. Ted Price potwierdził plany
Wojciech Gruszczyk | 03.11.2021, 14:22

Insomniac Games w pierwszej produkcji ze Spider-Manem w roli głównej planowało przygotować rozbudowaną i widowiskową walkę z głównym bossem. Studio musiało jednak zrezygnować z planów, jednak Ted Price wspomniał o pomyśle.

W 2018 roku Insomniac Games zapewniło graczom pierwszą przygodę Petera Parkera i jak wiadomo od tego czasu na rynku pojawił się już Spider-Man: Miles Morales oraz zapowiedziano Spider-Man 2. Twórcy mają okazję dalej rozwijać swoje uniwersum związane z Człowiekiem-Pająkiem, a Ted Price postanowił wspomnieć o ciekawej sytuacji.

Dalsza część tekstu pod wideo

Szef Insomniac Games nie ukrywa, że jego zespół chciał zapewnić znacznie bardziej widowiskowy pojedynek z ostatnim bossem – twórcy planowali, by walka odbyła się na terenie całego Nowego Jorku:

„Pierwotnie chcieliśmy mieć walkę z bossem, która zabrałaby cię przez cały Nowy Jork, ale to było poza zasięgiem. Pojawiła się pokusa, by po prostu wymusić to na nas, spuścić głowy i przebiec przez mur”.

Insomniac Games nie chciało przebić głową muru, ponieważ byłoby to jednoznaczne z wielkim crunchem. Deweloperzy na ostatniej prostej musieliby zmierzyć się z dużymi nadgodzinami, co mogłoby negatywnie wpłynąć na morale całego zespołu.

Zamiast tego – postawiono na mniejszą skalę, ale dzięki temu udało się twórcom zapewnić bardziej emocjonalne starcie. Twórcy na początku nie planowali tak dokładnego podkreślenia relacji głównego bohatera z przeciwnikiem, jednak udało im się w dobry sposób wybrnąć z całej sytuacji.

Ted Price zaznaczył, że podczas opracowania gier często deweloperzy mają problem ze „zdjęciem nogi z pedału gazu” i chcą cały czas zapewnić jeszcze więcej zawartości, jednak czasami jest to niezbędne. Szef Insomniac Games zaznaczył, że często przerwa może zapewnić lepsze rezultaty, ponieważ deweloperzy mogą znaleźć ciekawsze rozwiązanie sytuacji.

Źródło: https://www.psu.com/news/marvels-spider-man-final-boss-was-scaled-back-to-avoid-the-crunch/

Komentarze (26)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper