Mega Man Star Force 3 Red Joker/Black Ace

Mega Man Star Force 3 Red Joker/Black Ace

8,3
4 oceny

Ocena wg platformy:

DS 8.3

Grałem, moja ocena:

Grałem na:

Grę ukończyłem w (godziny):

Pole nieobowiązkowe

Ocena zapisana

Zmień
Producent:
Capcom
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
RPG,   Zręcznościowa
Premiery
Świat:
13.11.2008
Producent:
Capcom
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
RPG,   Zręcznościowa
Premiery
Świat:
13.11.2008

Mega Man Star Force 3 Red Joker/Black Ace - opis gry

Mega Man Star Force 3 jest trzecią i ostatnią odsłoną serii Mega Man Star Force (Shooting Star Rockman w Japonii). Wydana została w 2007 r. przez Capcom, a platformą docelową ponownie był Nintendo DS. Tytuł dostępny był w dwóch wersjach: Red Joker oraz Black Ace, różniących się między sobą formami Finalize oraz dostępnością postaci Noise.

Po wydarzeniach z drugiej części gry, naukowcom udało się sprowadzić formy życia zbudowane z fal EM do postaci cyfrowej. Teraz, jak tzw. Wizardy, mają swoje miejsca w Transerach społeczności jako wirtualni asystenci wspomagający obsługę urządzeń i systemów elektronicznych. Niestety, już po fakcie wychodzą na jaw skutki takiej konwersji - Wizard zaczyna emitować coraz silniejsze zakłócenia sygnału zwanego Noise ("szum"), aż do utraty kontroli nad swoimi poczynaniami. Do głównego bohatera, Geo Stelara i jego partnera z Planety FM, Omega-Xis, zgłasza się młody przedstawiciel Satella Police, Arthur "Ace" C. Eos, z prośbą o utworzenie oddziału do walki z Dealer - organizacją przestępczą wykorzystującą oszalałe Wizardy do własnych celów. 

Dalsza część tekstu pod wideo

Podczas walk między dostępnymi do użycia Battle Cardami możemy natrafić także na inne, przyciemnione. Oznaczenie ich może albo dodać je do naszej ręki, albo zmienić efekty poprzedniej karty w zależności od jej żywiołu. Wybranie konkretnych sekwencji trzech kart może zaowocować aktywacją GalaxyAdvance - odpowiednikiem Program Advance z serii Battle Network, w którym trzy karty łączą się w nową, potężniejszą. 

Największą nowością w serii jest wykorzystanie systemu Noise. W zależności od naszej efektywności w walce, w Megamanie narastać będzie natężenie szumów, który przy wyższych wartościach będzie mógł zużyć do przemiany w jedną z dwunastu form Noise, dodających nowe efekty i ulepszenia w trakcie potyczek. W zależności od wersji gry niektóre formy Noise są łatwiejsze do zdobycia od innych. Maksymalne natężenie szumów to 999%, a osiąganie kolejnych jego stadiów pozwala m.in. zmienić zdobywane po walce Battle Cardy, zwiększyć zdobywaną ich liczbę lub zdobywać dostęp do zmieniającego nasz folder Meteor Servera. 

Oprócz trybu Versus dla dwóch osób, gracz może także dodać do sześciu znajomych do swojego systemu BrotherBand, aby podczas walki mieć dostęp do stosowanych przez nich form Noise. Dystrybowane przy okazji Star Force 2 karty Wave Command zostały zastąpione przez White Cardy - puste karty zawierające zestawy czterech odgórnie zapisanych Battle Cardów. 

Ze względu na spadającą popularność serii, trzecia odsłona Star Force nie ukazała się w Europie.

Komentarze (1)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper