Horizon Riders

Horizon Riders

7,0
1 oceny

Ocena wg platformy:

Wii 7.0

Grałem, moja ocena:

Grałem na:

Grę ukończyłem w (godziny):

Pole nieobowiązkowe

Ocena zapisana

Zmień
Producent:
Sabarasa
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Akcja,   Inna
Premiery
Świat:
06.10.2011
Europa:
26.07.2012
Producent:
Sabarasa
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Akcja,   Inna
Premiery
Świat:
06.10.2011
Europa:
26.07.2012

Horizon Riders - opis gry

Horizon Riders to strzelanina ‘na szynach’ wyprodukowana i wydana przez niezależne studio Sabarasa Entertainment. Tytuł ukazał się na Wii i był dostępny tylko w cyfrowej dystrybucji w serwisie WiiWare. Gra korzystała z deski Balance Board i kontrolera Wii Zapper.

Rozgrywka - Horizon Riders

Dalsza część tekstu pod wideo

Horizon Riders nie zawraca sobie głowy próbą opowiedzenia interesującej historii. W grze wcielamy się w postać kosmicznego najemnika, który przemierza rozmaite plansze (futurystyczne miejscówki) walcząc z armią robotów. Nasz najemnik nie porusza się jednak na własnych nogach, ale przy użyciu specjalnej latającej deski.

Akcję śledzimy zza pleców głównego bohatera (choć czasami perspektywa ulega zmianie). Gra korzysta z deski Balance Board, dzięki czemu zyskuje ona na atrakcyjności i pozwala lepiej wczuć się w naszego podopiecznego, oraz kontrolera Wii Zapper. Jest to zalecane combo, ale grać można równie dobrze korzystając z Wiilota i nunchucka. Horizon Riders to tak zwana strzelanina ‘na szynach’, dlatego poruszamy się tylko po wyznaczonej przez twórców drodze. Ruchy podopiecznego są ograniczone: może się poruszać tylko w prawo lub lewo bądź skakać (należy potrząsnąć wówczas kontrolerem), co pozwala na unikanie przeszkód itd.

W grze do dyspozycji mamy cztery grywalne postacie różniące się nie tylko wyglądem, ale też wyposażeniem. Każda postać posiada dwie z czterech w sumie broni: jest to strzelba, karabin, laser oraz wiązka. Gnaty można z czasem doskonalić poprzez eliminowanie przeciwników, ale dodać warto, iż wtopa oznacza, że nasza siła rażenia wraca do stanu wyjściowego (tym samym presja na to, aby nie dać się załatwić jest wyraźnie większa).

Oprócz zwykłych przeciwników natrafiamy też czasem na bossów. Podobnie jak w shmupach, wymagają oni nie tylko zręczności/refleksu, ale efektywnej strategii działania.

Wideo - Horizon Riders

Komentarze (0)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper