SKLEP
Skyforge
297V

Skyforge

Skyforge
  • Producent: Allods Team
  • Wydawca: My.com
  • Wersja językowa: Angielska Angielska
  • Premiery
  • Świat: 16.07.2015
  • Europa: 16.07.2015
  • Polska: Nie wydano
  • Gatunek: MMORPG
  • Liczba graczy: MMO
  • Kontroler ruchu: Nie
  • Tryb 3D: Nie
  • Dystrybucja cyfrowa: Tak
  • od lat 12
  • przemoc

Skyforge to gra MMORPG udostępniana w modelu F2P wyprodukowana przez Allods Team we współpracy z Obsidian Entertainment i wydana przez My.com. Tytuł ukazał się najpierw na komputerach, a potem został przeniesiony też na PlayStation 4.

Akcja Skyforge rozgrywa się na planecie Aelion (setting łączy cechy klasycznego fantasy i science-fiction), która była niegdyś chroniona przez potężnego boga Aeliego, ale ten zniknął pozostawiając swoich podopiecznych na pastwę losu. Wkrótce Aelion zostaje zaatakowany przez przybyszy z różnych zakątków kosmosu, w tym wrogo nastawionych do niego bogów. Odpór dają mu “Nieśmiertelni”, potężni wojownicy.. W jednego z nich wcielamy się my.

Jako Nieśmiertelny zmagamy się z różnymi niebezpieczeństwami zagrażającymi planecie Aelion. Zaczynamy jako tak zwany Nieśmiertelny, ale wraz z postępami możemy stać się nawet bogiem. W grze nie ma tradycyjnego systemu rozwoju z poziomami doświadczenia - zamiast tego nabywamy “prestiż”. Im wyższy prestiż, tym większe możliwości się przed nami otwierają, jak nowy ekwipunek czy wyznawcy. W Skyforge zaimplementowano też system profesji, które rzutują na posiadane przez naszą postać zdolności. Co jednak warto dodać, profesję można zmienić niemal w każdej chwili (nie licząc walk). Gdy nasza postać zyskuje status boga, dochodzi do tego także ‘zarządzanie’ wyznawcami. Generalnie większa liczba wyznawców oznacza, że jesteśmy potężniejsi.

Naszą bazą wypadową w Skyforge jest stolicy Aelion. Znajdują się tam trzy lokacje: Divine Observatory (skąd możemy wybierać cele podróży), Research Center (szlifowanie umiejętności, zmiana wyglądu itd.) oraz Park, po którym można się leniwie przechadzać i wziąć udział/zorganizować eventy.

System walki jest bardziej zręcznościowy. Do dyspozycji mamy zwykłe ataki (które można podzielić jeszcze na dwa rodzaje - normalne i silniejsze, lecz wolniejsze), możemy robić uniki, rzucać zaklęcia itd. Przeciwników, z którymi przychodzi nam się mierzyć, opisują tagi. Informują one o ich potencjale bojowym.

Podobne gry
Miesięcznik PSX Extreme