SKLEP
Double Dragon III: The Sacred Stones (NES)

Double Dragon III: The Sacred Stones (NES)

Double Dragon III: The Sacred Stones
  • Producent: Technos Japan
  • Wydawca: Acclaim Entertainment
  • Wersja językowa: Angielska Angielska
  • Premiery
  • Świat: 22.02.1991
  • Europa: 1991
  • Polska: Nie wydano
  • Gatunek: Bijatyka chodzona
  • Liczba graczy: 1-2

Ocena społeczności

7.729 głosów
-

Ocena PPE.pl

-
Brak oceny

Double Dragon III: The Sacred Stones to bijatyka wyprodukowana przez Technos Japan. Oryginalna wersja gry, tak jak poprzednie części serii, pojawiła się najpierw na automatach, a jej konwersje zasilały biblioteki między innymi NES-a i Segi Mega Drive.

Gra kręci się wokół tych samych braci, których zmagania mogliśmy obserwować przy okazji dwóch poprzednich odsłon serii. Tym razem punktem wyjścia dla nowej historii staje się spotkanie z niejaką Hiruko, tajemniczą starszą kobietą, która informuje bohaterów, że do uratowania zaginionej Marion potrzebują oni trzech ‘Rosetta Stones’. Po ich odnalezieniu (przemierzą oni w tym celu różne zakątki kuli ziemskiej) będą musieli odwiedzić Egipt, gdzie dojdzie do ostatecznych rozstrzygnięć.

 

Formuła rozgrywki nie uległa znaczącym zmianom od czasu poprzednich odsłon. Double Dragon to side-scrollowana bijatyka, w którą możemy grać samemu lub ze znajomym. Naszym celem jest przebicie się z punktu do A do B wyrzynając po drodze zastępy atakujących nas bandziorów. Używać możemy rozmaitych technik głównych bohaterów, a także przedmiotów, jakie spotykamy na naszej drodze.

 

Zmiany w wersji na NES-a dotyczą nie tylko grafiki. Na nowo napisano np. scenariusz (chociaż, oczywiście, występuje tu w formie szczątkowej), zmienił się ostatni boss, a ponadto dorzucono więcej grywalnych postaci. Oprócz Billy’ego i Jimmy’ego są to Chin Seimei i Yagyu Ranzou, którzy początkowo występują w roli bossów. Każda z postaci ma broń wybieraną z poziomu menusów - możemy się nią posługiwać przez ograniczoną ilość czasu. Ponadto warto wspomnieć, że w grze (nie licząc ostatnich dwóch poziomów) nie mamy możliwości kontynuowania rozgrywki po przegranej (potem, czyli na ostatnich dwóch levelach, dochodzi jedna dodatkowa szansa).

 

Wersja na Mega Drive jest kolei bezpośrednim portem z automatów, stąd zresztą jej podtytuł - The Arcade Game.

Podobne gry
Miesięcznik PSX Extreme

Miesięcznik PSX Extreme