SKLEP
Call of Juarez: Gunslinger (PS3)

Call of Juarez: Gunslinger (PS3)

Call of Juarez: Gunslinger
  • Producent: Techland
  • Wydawca: Ubisoft
  • Polski dystrybutor: Ubisoft
  • Wersja językowa: Polska Napisy
  • Premiery
  • Świat: 22.05.2013
  • Europa: 22.05.2013
  • Polska: 22.05.2013
  • Gatunek: Strzelanina FPP, Akcja
  • Dystrybucja cyfrowa: Tak

Ocena społeczności

8.3130 głosów
-

Ocena PPE.pl

-
Brak oceny

Call of Juarez: Gunslinger to czwarta już odsłona serii za którą odpowiada polski deweloper - firma Techland. Gra trafiła na PC, PlayStation 3 i Xboksa 360.

Po krótkim i niespecjalnie udanym epizodzie rozgrywającym się na terenie Meksyku, flagowa seria polskiego dewelopera wraz z Gunslinger ponownie wkroczyła na Dziki Zachód. Gunslinger przybliży nam historię pewnego łowcy nagród, zatwardziałego podróżnika i rewolwerowca, który w trakcie niezliczonych wypraw i pościgów doświadczył niebezpiecznych przygód, nawiązał nowe znajomości i z niejednego pieca jadł chleb. Wszystkie te przeżycia nie tylko go zahartowały, ale też dostarczyły mu niezapomnianych wspomnień. Wspomnień, którymi teraz chce się podzielić. Naprawdę warto będzie posłuchać jego wywodów, tym bardziej że pojawią się w nich prawdziwe ikony rasowego Dzikiego Zachodu - w grze wystąpią między innymi Billy the Kid, Pat Garrett oraz Jesse James. Oczywiście w każdej z przytaczanych przez łowcę głów przygód główną rolę odegramy my sami - to pozwoli nam sprawdzić się w sytuacjach, które do tej pory mogliśmy oglądać jedynie w najlepszych westernach.

Poza obiecującym przedstawieniem zawartej w grze fabuły, autorzy zapowiedzieli także kilka innych ciekawych zmian i nowinek. Rzecz pierwsza to grafika, która uderzy w delikatnie zaakcentowany cel-shading. Zmiana stylu graficznego związana jest również z dużą ilością akcentów humorystycznych oraz przedstawieniem wydarzeń w formie historyjek o odpowiednio zróżnicowanym charakterze. Będzie więc trochę zabawy i cała masa strzelania, przerywanego plejadą pościgów i bijatyk.

Polscy programiści przyznają, że rozpoczynając prace nad grą starali się odnaleźć kilka inspiracji. Poszukiwania kręciły się wokół strzelanin takich jak Bulletstorm oraz Borderlands. Z tego pierwszego zapożyczono np. system premiowania najlepszych strzałów i zachęcania graczy do ostrego kombinowania w tym zakresie. Z kolei pierwiastek Borderlands to rozbudowany system pozyskiwania doświadczenia, pojawiające się dodatkowe umiejętności i levelowanie. Rozwój bohatera poprowadzony zostanie trzema odrębnymi ścieżkami, z których każda wpłynie na jedną formę posługiwania się bronią palną (celność na większych odległościach, bliskie potyczki i żonglerka przy pomocy dwóch rewolwerów). Zyskamy m.in. dłuższy bullet-time, krótsze przeładowania czy sadzenie headshotów w locie.

Podobne gry
Miesięcznik PSX Extreme

Miesięcznik PSX Extreme