SKLEP
Too Human (X360)

Too Human (X360)

Too Human
  • Producent: Silicon Knights
  • Wydawca: Microsoft Game Studios
  • Polski dystrybutor: Microsoft
  • Wersja językowa: Angielska Angielska
  • Premiery
  • Świat: 19.08.2008
  • Europa: 29.08.2008
  • Polska: 29.08.2008
  • Gatunek: RPG
  • Liczba graczy: 1-2
  • od lat 16
  • online
  • przemoc

Ocena społeczności

6.563 głosów
-

Ocena PPE.pl

-
Brak oceny

Too Human to RPG akcji opracowane przez Silicon Knights i wydane przez Microsoft Studios na X360. Tytuł trafił do sprzedaży w Europie w sierpniu 2008 roku. Produkcja pozostawała w fazie produkcji aż przez dziesięć lat. Pierwotnie gra miała ukazać się na PlayStation w 1999 roku. Później prace przeniosły się na Nintendo GameCube, a ostatecznie na Xboksa 360. Twórcy Too Human planowali stworzyć ze swojego IP trylogię.

Fabuła w Too Human dotyka tematów post-apokaliptycznych. Ludzkość przegrała wojnę z maszynami zwanymi "Dziećmi Ymir". Z nuklearnej pożogi wyszło cało tylko kilka milionów ludzi, zgromadzonych w murach Midgardu. Ludzie pokładają swoją jedyną nadzieję w modlitwach do cybernetycznych bóstw zwanych AEsirami. Postać gracza jest jedną z takich istot, które chcą przeciwstawić się armii maszyn i pomóc ludzkości.

 

Rozgrywka w Too Human śledzona jest z perspektywy trzeciej osoby. Gracz kieruje postacią o imieniu Baldur i toczy pojedynki z przeciwnikami w konwencji action RPG. W trakcie potyczek wykorzystywana jest lewa i prawa gałka analogowa. Prawa gałka decyduje o kierunku wyprowadzanych ataków na bliskim dystansie (z związku z tym kontrola nad kamerą TPP jest w Too Human ograniczona w porównaniu z podobnymi tytułami na X360). Ataki w trakcie walk można łączyć w całe łańcuchy ciosów (możliwe jest podrzucanie przeciwników w powietrze i atakowanie ich w takiej pozycji). Aspekty doświadczenia RPG uwidaczniają się w rozbudowanej kustomizacji bohatera. Na początku zabawy gracz może wybrać klasę postaci spośród pięciu opcji, co zadecyduje o charakterze podchodzenia do potyczek. Główny bohater będzie w miarę upływu czasu i pokonywania adwersarzy wzrastał w siłę, odblokowując dostęp do lepszego ekwipunku i zdolności (rozwój odbywa się poprzez przydzielanie punktów do drzewka rozwoju bohatera).

Too Human oferuje - oprócz kampanii singleplayer - również moduł sieciowy. Gracze mogą przemierzać wspólnie wirtualne środowisko dzięki systemowi kooperacji. Gracze mogą wykorzystywać zdobyte w porcji online'owej punkty doświadczenia oraz przedmioty również w swojej kampanii singleplayer.

Podobne gry
Miesięcznik PSX Extreme

Miesięcznik PSX Extreme