Daaku Daaku 10.10.2017, 09:56
PGG JAM: ALL PLAY Vol. 2
96V

PGG JAM: ALL PLAY Vol. 2

  • Miejsce: Wydział Matematyki i Informatyki, ul. Umultowska 87, Poznań, Polska
  • Data: 24.11.2017, Start imprezy: 16:00

Mamy niezmierną przyjemność ogłosić kolejną edycja naszego Jamu! Niedługo będziemy startować z zapisami. ;) 
Zachęcamy do oznaczenia wydarzenia jako "zainteresowany".



O PGG JAM - ALL PLAY

PGG Jam - ALL PLAY pod hasłem Accessibility to pierwszy w Polsce maraton tworzenia gier poświęcony tematyce dostępności gier wideo dla graczy z niepełnosprawnościami. 

IDEA 

Wszyscy wiemy, że tworzenie gier to nie tylko ciężka praca, ale i świetna zabawa. Satysfakcję z dobrze wykonanego zadania potęguje dodatkowo radość innych osób – graczy. Niestety często zapominamy, że odbiorcami tworzonych przez nas gier chcą być także gracze z niepełnosprawnościami. Jeżeli na etapie projektowania gry nie uwzględnimy podstawowych zasad związanych z dostępnością, to stworzymy dzieło, z którego wiele osób nie będzie mogło czerpać radości.

Brak umiejętności tworzenia gier dostosowanych dla potrzeb osób z trudnościami nie wynika ze złej woli. Jako twórcy, najczęściej nie jesteśmy świadomi istnienia ograniczeń, jakie napotykają osoby niepełnosprawne. Nie mamy też odpowiedniej wiedzy, która mogłaby nam pomóc lepiej przygotować gry.

Postanowiliśmy to zmienić! 

Chcemy uświadomić Was nie tylko o istnieniu samego problemu, ale także przekazać praktyczną wiedzę, która pozwoli na tworzenie bardziej dostępnych gier. 

Więcej informacji wkrótce! 




ABOUT PGG JAM - ALL PLAY

PGG Jam - ALL PLAY is the first game jam in Poland to focus around video game accessibility for gamers with disabilities.

IDEA

We all know that creating games is not just the hard work. It's also a lot of great fun. It gets even better when the fruit of our labor brings joy to other people - the players. Unfortunately, we often forget that people with disabilities would also like to be a part of the audience. If we don't consider basic accessibility rules when designing games, we prevent many people from enjoying them.

The inability to create games tailored for needs of people with disabilities doesn't come from antipathy or ill will. As developers we're usually unaware of limits and impediments that disabled people meet. We lack knowledge that could help us prepare our games in a better way.

We decided to change that!

We'd like to not only make you aware of the problem's existence but also share practical knowledge that will help you create more accessible games.

More information soon!

Kalendarium
PAŹDZIERNIK 2019
Pn Wt Śr Cz Pt So Nd
  •  
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  • 31