Dead Space jakiego jeszcze nie widzieliście

Dead Space jakiego jeszcze nie widzieliście

Roger Żochowski | 14.04.2010, 09:04

Mieliśmy już film animowany, będący prequelem do wydarzeń z pierwszego Dead Space'a, mieliśmy produkcję na Wii, obejmująca ukazane tam wydarzenia, teraz dostaniemy prequel prequela - Dead Space: Martyr.

Mieliśmy już film animowany, będący prequelem do wydarzeń z pierwszego Dead Space'a, mieliśmy produkcję na Wii, obejmująca ukazane tam wydarzenia, teraz dostaniemy prequel prequela - Dead Space: Martyr.

Dalsza część tekstu pod wideo

xxxxx
 

 

Wszystkich, którzy liczyli na kolejną grę wideo muszę niestety zmartwić. Tym razem producenci gry wybrali zupełnie inne medium, zapraszając do współpracy Briana Evensona, który zabrał się za napisanie powieści. O czym dokładnie jest książka? Jak zapewne pamiętacie, fabuła przedstawiona w grze nie ustrzegła się kilku luk i niedopowiedzeń w scenariuszu, które właśnie teraz (przynajmniej częściowo) ma wyjaśnić Dead Space: Martyr. Głównym bohaterem opowieści będzie Michael Altman, odkrywca znanego fanom uniwersum znaku (Black Marker) oraz założyciel Kościoła Unitologów (Church of Unitology). Akcja powieści rozgrywać się będzie 200 lat przed wydarzeniami z pierwszej części Dead Space i jeśli okaże się na tyle ciekawa, by zachęcić do jej prześledzenia wielbicieli „Martwej Przestrzeni", niewykluczone, że zapoczątkuje to całą serię książek.

 

"Jednym z najbardziej istotnych aspektów historii przedstawionej w Dead Space, jest Kościół Unitologów: jego początki, moc i rola. To nie jest tylko wspaniała historia rozgrywającą się w ramach opowieści znanej z gry: to wielka powieść, która broni się sama”.

 

- powiedział wydawca, Eric Raab. Dead Space: Martyr trafi do sprzedaży w lipcu tego roku w cenie niespełna 15 dolarów. Okładka, którą widzicie poniżej, nie jest jeszcze ostateczną wersją. Osobiście bardzo popieram takie inicjatywy i już zacieram rączki na myśl o zagłębieniu się w lekturę. Visceral Games wykreowało na potrzeby gry bardzo ciekawe uniwersum i chwała im za to, że potrafią to umiejętnie wykorzystać.

 

Źródło: własne
Roger Żochowski Strona autora
Przygodę z grami zaczynał w osiedlowym salonie, bijąc rekordy w Moon Patrol, ale miłością do konsol zaraziły go Rambo, Ruskie jajka, Pegasus, MegaDrive i PlayStation. O grach pisze od 2003 roku, o filmach i serialach od 2010. Redaktor naczelny PPE.pl i PSX Extreme. Prywatnie tata dwójki szkrabów, miłośnik górskich wspinaczek, powieści Murakamiego, filmów Denisa Villeneuve'a, piłki nożnej, azjatyckiej kinematografii, jRPG, wyścigów i horrorów. Final Fantasy VII to jego gra życia, a Blade Runner - film wszechczasów. 
cropper