David Jaffe: epizodyczne DLC to przyszłość

David Jaffe: epizodyczne DLC to przyszłość

Dawid Traczykowski | 30.03.2010, 11:24

David Jaffe, twórca God of War i Twisted Metal, uważa, że epizodyczne dodatki to przyszłość tytułów dla jednego gracza. Chwali takie produkcje jak czy Tales of Monkey Island.

David Jaffe, twórca God of War i Twisted Metal, uważa, że epizodyczne dodatki to przyszłość tytułów dla jednego gracza. Chwali takie produkcje jak czy Tales of Monkey Island.

Dalsza część tekstu pod wideo

xxxxx

 

Jaffe'emu podoba się udostępnianie kolejnych epizodów danego tytułu za niewielką opłatą. "Ratchet zrobił to w Quest for Booty, gdzie dostaliśmy 4 godziny gry za jakieś 14 dolców. Sądzę, że to przyszłość gier single player. Bardzo podoba mi się, że tak zrobili. Ostatnio gram jeszcze w produkcje Telltale Games, w szczególności Tales of Monkey Island. Podoba mi się to, że jeden epizod to 4-5 godzin gry. Wtedy mogę kupić następny epizod, jeśli tego chcę. Jest to lepsze wyjście niż wydawać pełną sumę na jedną 20-godzinną wersję gry, po której jestem wypalony i nie chce już dalej w to grać" - tłumaczy Jaffe.

 

Trudno się nie zgodzić z tokiem rozumowania Jaffe'ego. Szkoda, że niektórzy producenci rozumieją jego słowa inaczej i właśnie takie krótkie 4-godzinne epizody rozbijają na jeszcze mniejsze części, za które każą płacić wcale niemałe sumy.

Źródło: własne
Dawid Traczykowski Strona autora
cropper