MGS 3DS tytułem "łamiącym tabu"?

MGS 3DS tytułem "łamiącym tabu"?

Bartosz Dawidowski | 16.06.2010, 01:33

Po tym jak otrzymaliśmy informację, że następny projekt Kojimy to MGS 3DS na najnowszą wersję przenośnej konsolki Nintendo, wielu graczy myślało, że to musi być "to". Kojima chyba przełamał tabu, o którym wcześniej wspominał z takim podnieceniem.

Po tym jak otrzymaliśmy informację, że następny projekt Kojimy to MGS 3DS na najnowszą wersję przenośnej konsolki Nintendo, wielu graczy myślało, że to musi być "to". Kojima chyba przełamał tabu, o którym wcześniej wspominał z takim podnieceniem.xxxxx


Meral Gear Solid na 3DS-a... to byłoby jednak rozczarowujące złamanie tabu, prawda? W końcu gdzie tu niby kontrowersyjność? Na szczęście okazuje się, że nie o ten projekt chodziło wcześniej Hideo Kojimie.

Twórca zabawił dosłownie kilka godzin na E3 przed udaniem się do samolotu odlatującego do Paryża. Pomimo napiętego grafika obowiązków Kojima znalazł chwilę, by odpowiedzieć na istotne pytanie jednego z graczy, postawionego na Twitterze dewelopera. "Czy MGS 3DS to ten tytuł łamiący tabu, o którym wspominałeś wcześniej?". Kojima odpisuje po chwili: "Odpowiedź brzmi: nie. Gra dotykająca tabu jest niezwiązana w ogóle z platformą 3DS. To moja kolejna produkcja, nad którą obecnie pracuję".

Ciekawość graczy narasta. Kojima po takim przywdziewaniu swojego nowego projektu w szatę tajemniczości nie może nazwać już byle czego "złamaniem tabu". Liczę więc na coś naprawdę szalonego z jego strony - coś, co by mogło nadszarpnąć jego dobre imie w branży...
 

Dalsza część tekstu pod wideo
Źródło: własne
Bartosz Dawidowski Strona autora
Dla PPE pisze nieprzerwanie od momentu założenia portalu w 2010 roku. Przygodę z interaktywną rozrywką zaczynał od gier na kasetach magnetofonowych, by później zapałać miłością do Amigi i PlayStation. Wciąż tęskni za złotą erą najlepszych japońskich RPG-ów z lat 90. Fan strategii, gier oferujących symulacyjne elementy i bogatą immersję. Miłośnik lotnictwa w każdej postaci.
cropper