PixelJunk Shooter 2 – logo i pierwsze obrazki

PixelJunk Shooter 2 – logo i pierwsze obrazki

SoQ | 19.05.2010, 02:42

Obiecałem wrócić do tematu PixelJunk Shooter 2 i słowa dotrzymuję. Choć póki co nie ma mowy o konkretach, bo wypowiedź jednego z szefów Q-Games trudno uznać za szczegółową, to warto rzucić okiem na pierwsze obrazki z których można już co nieco wywnioskować.

Obiecałem wrócić do tematu PixelJunk Shooter 2 i słowa dotrzymuję. Choć póki co nie ma mowy o konkretach, bo wypowiedź jednego z szefów Q-Games trudno uznać za szczegółową, to warto rzucić okiem na pierwsze obrazki z których można już co nieco wywnioskować.xxxxx

 Na początek nieco czcze gadanie wspomnianego pana - Dylana Cuthberta, który tak oto rzecze:

Dalsza część tekstu pod wideo

 

"Dla tych, którzy jeszcze nie wiedzą - produkcja PixelJunk Shooter 2 idzie pełną parą. Nie mogę Wam jeszcze wiele powiedzieć o samej grze, ale znajdą się w niej nowości, którzy nie było wcześniej w żadnej innej produkcji z serii PixelJunk. Poza tym wszystko w sequelu będzie większe i lepsze niż w pierwowzorze! Chcemy zawrzeć w grze wszystkie pomysły, które nie załapały się do części pierwszej i tym samym sprawić, by "dwójka" była naładowana atrakcjami i sprawiała mnóstwo zabawy. Jestem niemal pewien, że nie zrobimy Shootera 3, ponieważ wszystkie najlepsze idee trafiają właśnie do Shootera 2."
 

Poniżej natomiast wspomniane logo i dwie grafiki. Po ich obejrzeniu można zakładać, że w niektórych poziomach zastaniemy egipskie ciemności, a radzić sobie z nimi będziemy zapewne przy użyciu tych dających światło kamyczków. Na drugim obrazku widać z kolei coś, co może być nową cieczą używaną podczas zagadek, choć akurat trudno wywnioskować jaką konsystencję będą miały owe różowe bąbelki. Zauważcie, że tym razem pojawiają się one (zamiast wody z „jedynki”) nawet w logo gry, zatem mogą stanowić kluczową nowość.

 

 

 

Źródło: własne
cropper