Konrad Adamczewski Konrad Adamczewski 07.12.2014
Urodziny PlayStation: Graliśmy w alphę Bloodborne!
4146V

Urodziny PlayStation: Graliśmy w alphę Bloodborne!

Nowość od From Software Sony uważa najwyraźniej za ważnego asa w talii przyszłorocznych premier. Do Londynu na urodziny marki pofatygował się sam boss - Hidetaki Miyazaki. Opowiedział o Bloodborne, a my mogliśmy sprawdzić w akcji kod alpha i spotkać się z japońskim twórcą oko w oko.

Bloodborne na pewno zadowoli wszystkich fanów Dark Souls choć gra wydaje się ciut łatwiejsza niż poprzednie dokonania From Software. Pojedynczych wrogów kosiłem dość gładko i dopiero w grupie adwersarze okazali się ciężkim orzechem do zgryzienia. W ogólnym rozrachunku na pewno jednak i tu na fanów poprzednich dokonań Miyazakiego będzie czekać nie lada wyzwanie. Mi niezmiernie podoba się setting Bloodborne - mroczny i stanowiący oryginalną odskocznię od klimatów dark fantasy. 


 
Miyazaki podczas krótkiej prezentacji, którą możecie obejrzeć poniżej, opowiedział też o nowych lochach zwanych "kielichowymi" (od angielskiego chalice dungeons). Są one generowane losowo podczas mieszania mikstur w odnajdowanych w czasie przygody kielichach. Inne mikstury dają inne lochy, a na końcu na ogół czeka boss taki jak demoniczny, przerośnięty pies taki jak podczas prezentacji. 




 
Zobaczcie też w jak oryginalnych warunkach przyszło nam ogrywać demo Bloodborne. Do klimatycznego pokoju z konsolami szło się uliczką jako żywo przypominającą te, które przemierza bohater. Więcej wrażeń z obcowania z dziełem From Sofware w nowym, nachodzącym wraz z końcem roku 209 numerem PSX Extreme.

Tagi: bloodborne From Software galeria playtest wideo