Mateusz Wróbel Mateusz Wróbel 07.03.2021
Outriders - kim zagrać? Poznaj wszystkie klasy postaci
1744V

Outriders - kim zagrać? Poznaj wszystkie klasy postaci

Nie graliście jeszcze w Outriders, a macie to zamiar zrobić w najbliższym czasie? Dobrze zastanówcie się, która klasa postaci najbardziej Wam odpowiada.

Materiał powstał przy współpracy z firmą Cenega.

Od kilkunastu dni możecie przetestować, w pełni za darmo, najnowszą pozycję od rodzimego zespołu People Can Fly - Outriders. Jeśli jeszcze tego nie zrobiliście, to gorąco zachęcam do zerknięcia po więcej szczegółów, które znajdują się dokładnie w tym miejscu.

Jednakże przed wtargnięciem do Enoch, egzotycznej planety, na której rozgrywa się akcja wyżej wymienionego tytułu, warto zastanowić się, jaka klasa postaci (jest ich łącznie cztery) będzie najbardziej nam odpowiadała. Każdą z nich szczegółowo przedstawiamy poniżej i mamy nadzieję, że pomożemy Wam podjąć wybór, który będzie ciągnął się aż do ujrzenia napisów końcowych.

Piromanta

Głównym czynnikiem wyróżniającym tę klasę jest umiejętność władania mocą wulkanu. Świetnie będzie ona współpracowała z kimś, kto niekoniecznie chce cały czas obserwować akcję z boku, czy też być w jej samym środku. Piromanta najlepiej sprawdza się jako średnio dystansowa klasa, będąca swego rodzaju czarodziejem mogącym poszczycić się umiejętnościami związanymi z ogniem. Co więcej, każde podpalenie przywraca Piromancie pewną część paska zdrowia.

Jego głównymi umiejętnościami są: fala upałów tworząca ognistą falę podpalająca wrogów stojących na jej drodze, "wyplucie" płomienia przekładające się na odzyskiwanie zdrowia, bomba termiczna podpalająca oponentów będących w grupie i przegrzanie. Piromantę wyróżnia także fakt, że pasują do niego niemalże wszystkie rodzaje giwer - poradzi on sobie ze snajperkami, strzelbami, jak i karabinami szturmowymi.

Manipulant:

Jak sama nazwa wskazuje, manipulant to klasa, w której głównym celem jest przechytrzenie wrogów. Gracz decydujący się na nią musi się liczyć z tym, że przez 99% czasu będzie zmuszony wplątywać się w walkę, a po użyciu zdolności szybko odsunąć się na bok i poczekać, aż skille ponownie staną się dostępne. Manipulant jest bardzo, ale to baaardzo mobilną klasą, która potrafi namieszać oponentom w głowie, a co za tym idzie, być niezastąpionym na polu walki wsparciem dla chociażby Niszczyciela.

Głównymi umiejętnościami tejże klasy są: wykonywanie szybkiego cięcia (i w razie nie zabicia przy tym przeciwnika - spowolnienie go), tworzenie pewnego pola zmniejszającego mobilność oponentów, teleportacja za plecy wroga, czy również chwilowe zwiększenie statystyk swojej broni. Jedno jest pewne - wybierając manipulanta nie ziewniemy ani przez moment.

Niszczyciel:

Niszczyciele są najpotężniejszą klasą w Outriders i jest to wyciągnięcie ręki do osób, które kochają walkę wręcz, korzystając przy tym z rozmaitych przedmiotów rozsianych po całej mapie. Niszczyciel nigdy nie zastanawia się, czy powinien poczekać na swoich sojuszników, bo zawsze - na widok przeciwnika - zaczyna na niego szarżować próbując wgnieść go w ziemię za pomocą jednego mocarnego uderzenia.

Tę klasę postaci wyróżniają następujące skille: trzęsienie ziemi wyprowadzające falę uderzeniową zadającą obrażenia wrogom w pobliżu, wzmocnienie swojego pancerza redukując 65% otrzymywanych obrażeń, wyskok w powietrze i rzucanie pobliskimi rzeczami w oponentów, czy także stworzenie specjalnego pola siłowego odbijającego pociski lecące w stronę bohatera. Warto zaznaczyć, że Niszczyciel najlepiej odnajduje się w korzystaniu ze strzelb i ciężkiej broni, typu karabin maszynowy.

Technomanta:

Technomanta to najbardziej unikalna klasa, bowiem można nią walczyć w zwarciu, jak i na odległość - z większym naciskiem na ten drugi styl zabawy. Wybierając Technomantę większość czasu trzymamy się na uboczu, wspierając naszych pomocników w walce, a zdrowie odzyskujemy w bardzo prosty sposób: wystarczy jedynie zadawać obrażenia oponentom. W przypadku tej klasy zalecane jest przede wszystkim korzystanie ze snajperek - najlepiej takich, które można w błyskawicznym tempie przeładować.

Technomanta może poszczycić się następującymi zdolnościami: rzucenie granatu zadającego obszarowe obrażenia, ustawienie wieżyczki automatycznie namierzającej i strzelającej pociskami w stronę wrogów, umieszczenie przedmiotu wystrzeliwującego salwę rakiet w stronę przeciwników, a także zmodyfikowanie swoich nabojów (w skrócie: nałożenie na nich trucizny).

Tagi: klasy postaci Outriders People Can Fly Square Enix