Zawartość numeru

PSX EXTREME 201 Maj 2014 cena: 9,99 zł


Kolejny numer ukaże się
27 maja 2014 roku


Wstępniak

 
Wieść o przesunięciu premiery Wiedźmina 3 na luty przyszłego roku, zasmuciła nas na tyle, że postanowiliśmy coś z tym zrobić. Na przykład zdobyć prosto ze źródła świeże informacje, które pozwolą nam spokojnie dotrwać do pokazu gry na tegorocznym E3. Nie tracąc czasu, SoQ wybrał się do siedziby CD Projekt RED i pociągnął za odpowiednie sznurki (języki?) – najświeższe doniesienia i ciekawostki z nowej przygody Geralta to nasz aktualny Temat Numeru. Chwilę później, jako jedyne polskie media gościliśmy na berlińskim evencie Level Up, gdzie Namco Bandai prezentowało swoje najnowsze produkcje. Tam właśnie świat ujrzał GRID Autosport, w którego dane nam było zagrać – podobnie jak w Soulcalibur: Lost Swords czy Tales of Xillia 2. Wrażenia znajdziecie na dalszych stronach Co Nowego – a wcześniej relację z miejsca, które każdy gracz bawiąc w Berlinie, powinien odwiedzić. Nie przegapcie też naszego playtestu Murdered: Śledztwo zza grobu, zwłaszcza jeśli gustujecie w mrocznych przygodówkach.
 
 
 
Patrząc po tytułach, sekcja z recenzjami być może nie powala – co nie zmienia faktu, że są ich 24 sztuki, na wszystkie platformy obecne aktualnie na rynku. Innymi słowy: nie jest źle i portfele mogą ucierpieć, zarówno te prawdziwe, jak i wirtualne. LEGO The Hobbit, Final Fantasy XIV na PS4, Titanfall na X360, FIFA z okazji mundialu w Brazylii, bajeczne Child of Light Ubisoftu, Trials Fusion dla zapalonych wyczynowców plus porcja cyfrowego dobra z sieciowych sklepików oraz ikony Nintendo na 3DS-a (Czesi się rozkręcają).
 
Ponieważ ten numer powstawał praktycznie w trakcie Świąt Wielkanocnych, mnóstwo smakołyków (nie mylić z easter eggs) ukryliśmy także w sekcji publicystyki. M.in. techniczne kulisy produkcji PSX Extreme, najlepsze strzelaniny poprzedniej generacji czy chwyty marketingowe stosowane na konsumentach promocyjnych materiałów. Ujawniamy też prawdziwy cel istnienia kolekcjonerskich edycji gier, Kali analizuje ewolucję gatunkową gier, Kuba debiutuje z tajnymi kartotekami branżowców, Dżujo, zaniepokojony sytuacją na Krymie, strzela do wirtualnych Ruskich, Michał testuje cyfrowe dragi, a Rozbo sprawdza, czy na pewno jesteśmy sami we wszechświecie. Zgodnie z obietnicą sprzed miesiąca, mamy też dla Was drugą porcję materiałów jubileuszowo-wspominkowych – a do tego nowy, lepszy papier. Samo dobro – enjoy. [Grzegorz "Butcher" Drabik].
 
 
 
 
 
 
 
 

Spis treści


PROSIMY NIE PODAWAĆ OCEN GIER ZRECENZOWANYCH W TYM NUMERZE!
 
TEMAT NUMERU
 
 
CO NOWEGO
 
H1Z1
 
PLAYTEST
 
 
RECENZJE
 
 
NETWORK
 
 
POCKET
 
 
HARDKOR
 
SteelSeries H Wireless – test   
Drukujemy PSX Extreme  
Tam i z powrotem
Hity 7. generacji – strzelaniny   
Prawo po stronie gracza   
Zepsute do szpiku kodu  
Kartoteka – John Carmack
Od hitu do kitu   
Wypożyczalnia silników
Na początku był pixel
I frytki do tego...
Dziwny jest ten świat   
Od platformera do blockbustera
Odmienne stany świadomości
Strzelamy do Ruskich  
Poza ekranem – Małe zielone ludziki
Karmienie na siłę
To było grane – Final Fantasy X
Martwa strefa – Looking Glass 
Historia PSX Extreme w pigułce 
Mój pierwszy raz z PSX Extreme 
Przychodzi zgRed do czytelnika
Powrót do przeszłości – Tandy VIS 
Graczpospolita
 
FELIETONY
 
Z dziennika gracza [Dżujo]
Babskie sprawy [Monika]
Od gracza dla graczy [Mazzi]
Fabularna tawerna [Zax]
Człowiek z liściem na głowie [HIV]
Z uKosa [Koso]
New Game Plus [Mielu]
Okiem maniaka [Butcher]
Savepoint [Michał Walkiewicz]
 
STAŁE RUBRYKI
 
Co Nowego 
Ohayo Nippon
Hyde Park
Region Filmowy
Listy
 
PROSIMY NIE PODAWAĆ OCEN GIER ZRECENZOWANYCH W TYM NUMERZE!

Informacje dodatkowe


Prenumeratę numeru majowego wysłaliśmy w niedzielę, 27 kwietnia. W przypadku jakichkolwiek kłopotów z dostawą, opóźnień lub innych problemów - prosimy o maile na prenumerata@psxextreme.pl lub posty w tym temacie. Informacje o prenumeracie dostępne są również tutaj.
 
E-wydanie dostępne jest na platformach e-Kiosk i eGazety.
 


Kolejny numer ukaże się
27 maja 2014 roku