14762V

WSZYSTKIE BRONIE I ULEPSZENIA:: Jak zdobyć miotacz ognia Chemical Flamethrower i jego ulepszenia? (Leon) - Resident Evil 2 - poradnik, solucja, sejfy, szopy, szafki, zagadki, trofea, bronie, tryby

Jak zdobyć miotacz ognia Chemical Flamethrower
i jego ulepszenia? (Leon)

Miotacz ognia znajdziemy w kampanii Leona w Kanałach (Sewers). Udajemy się do Kanału dolnego (Lower Sewers) i przechodzimy do pomieszczeniu nazwanego Magazynem z zaopatrzeniem (Supplies Storage Room). Czeka nas zagadka, której rozwiązanie pozwoli nam zdobyć między innymi miotacz ognia.

Następnie udajemy się w okolice zamkniętej kraty z miotaczem ognia. Nieopodal znajdziemy elektryczną skrzynkę z wtyczką królowej (Queen Plug). Zabieramy ją co spowoduje zamknięcie bramy, którą weszliśmy. 

Cofamy się i dochodzimy do kolejnej skrzynki z obrazkiem wtyczki królowej, którą używamy. Otworzy się nowa brama kierująca nas na schody, gdzie oczywiście idziemy. 

W pewnym momencie na dół na podłogę spadnie zombie, więc miejcie go na uwadze. Na górze znajdujemy kolejną skrzynkę elektryczną tym razem z wtyczką króla (King Plug).

Zabieramy ją - drzwi za nami się zamkną, więc korzystamy z jedynej dostępnej drogi i zeskakujemy na dół przy urwanej barierce (uwaga na wspomnianego zombiaka).

Przechodzimy przez drzwi otwarte wcześniej z pomocą wtyczki królowej (nie wyjmujemy jej na razie). 

Idziemy do końca i patrzymy na lewo od schodów. Zobaczymy skrzynkę elektryczną, do której wciskamy wtyczkę króla (King Plug). Otworzy się krata, za którą czekał będzie chemiczny miotacz ognia (Chemical Flamethrower) wraz z paliwem.  

Ulepszenie do miotacza ognia Chemical Flamethrower

Regulator (Regulator)
Efekt -
pozwala spalać wrogów przez dłuższy czas ze względu na mniejsze zużycie paliwa
Jedyne ulepszenie do Miotacza ognia znajdziemy w północnej części laboratorium w Pokoju wypoczynkowym (Nap Room) niedaleko kawiarni (Cafeteria). Sprzęt znajduje się w jednej z szafek naprzeciw kapsuł wypoczynkowych.