Roger Żochowski Roger Żochowski 30.01.2019
Resident Evil 2 - poradnik, solucja, sejfy, szopy, szafki, zagadki, trofea, bronie, tryby
Spis treści
14621V

KAMPANIA - OPIS PRZEJŚCIA:: Laboratorium - niebieski poziom uprawnień - Resident Evil 2 - poradnik, solucja, sejfy, szopy, szafki, zagadki, trofea, bronie, tryby

Laboratorium - recepcja i niebieski poziom uprawnień

Po krótkiej przeprawie trafiamy do laboratorium gdzie celem jest powstrzymanie Annette i wirusa G. Na starcie dostajemy zieloną bransoletkę (ID Wristband Visitor), która daje nam dostęp do części pomieszczeń choć nie wszystkich. 

Po prawej stronie od kolejki mamy skrzynię z przedmiotami, schodzimy na dół i udajemy się w prawo do wielkich drzwi prowadzących do GNIAZDA.

Na tyłach recepcji (The Reception) z wielkim napisem Umbrella znajduje się małe pomieszczenie, w którym namierzymy kolejną skrzynię, maszynę do pisania oraz notatkę o bransoletkach.

Warto też sprawdzić komputer za recepcją - jest tam spis osób, które wchodziły do Pokoju wypoczynkowego (Nap Room) laboratorium. Jak się okazuje ostatnia już z niego nie wyszła. 

Drzwi z niebieskim światłem na końcu holu są na razie zamknięte - musimy posiadać niebieską bransoletkę z drugim poziomem uprawnień, by tam wejść. Zwiedzamy więc pokój na przeciwko recepcji - Pomieszczenie ochrony (Security Room). Jeśli gramy Claire dziewczyna zostawi tu na łóżku ranną Sherry. Znajdziemy tu też naboje do shotguna/granatnika oraz mapę laboratorium (Research Lab North Area Map). 

Dalej udajemy się drzwiami przez recepcję prowadzącymi do Kawiarni (Cafeteria). Zrobi się ciemno i pojawią się ślady krwi zwiastujące kolejną konfrontację z zombiakami. Z racji tego, że drzwi w laboratorium są suwane łatwiej jest uciec przed umarlakami, bo ci nie mogą się już przez nie przebijać. Drzwi prowadzące do Kuchni (Kitchen) i Pokoju wypoczynkowego (Nap Room) są na razie zamknięte więc pozostaje wejść do wspomnianej kawiarni.

Na prawo od wejścia leżą dwa zombiaki przy jednym z nich znajdziemy granat. Po lewej stronie na stole leży paliwo do miotacza ognia/amunicja do iskrownika oraz naboje do broni podstawowej. Na ziemi zobaczymy też zjadającego się "lunchem" zombiaka. 

W prawym górnych rogu Kawiarni namierzymy w końcu drabinę. Nie wchodzimy jednak jeszcze na nią tylko sprawdzamy okoliczny stół. Niedaleko zakrwawionego telewizora kineskopowego skrywa się kolejna maskotka szopa.

Teraz wchodzimy na drabinę i udajemy się tajnym przejściem do Kuchni (Kitchen) omijając w ten sposób drzwi z drugim poziomie zabezpieczenia. Tutaj zgarniamy wydajny proch i nóż uważając na kolejnego zombiaka. 

Dalsza droga prowadzi do Pokoju wypoczynkowego (Nap Room). Mamy tu kilka rzeczy do zrobienia. Po prawej zobaczymy wystającą z łózka rękę naukowca (Dr. Li), który jak pamiętamy z logów na komputerze nigdy nie opuścił pomieszczenia. Teraz wiemy już dlaczego. Przeszukując zwłoki znajdziemy niebieską Wkładkę elektroniczną (Upgrade Chip General Staff). Teraz możemy ją w ekwipunku połączyć z posiadaną bransoletką (ID Wristband), aby zdobyć dostęp drugiego poziomu do drzwi z niebieskimi ekranami.

W szafce (tej po lewej stronie) znajdziemy też Regulator, ulepszenie do miotacza ognia, które dzięki zastosowaniu części oszczędzającej paliwo pozwala dłużej palić wrogów.

Zwróćcie też uwagę na panel z w ścianie z napisem MUF. Zapamiętajcie to pomieszczenie, bo warto będzie tu wrócić gdy zdobędziemy modulator pozywający na przywrócenie zasilania w tej części laboratorium.  Póki co zabieramy jeszcze naboje do shotguna/granatnika i udajemy się z powrotem do recepcji. Przechodzimy przez drzwi z niebieskim ekranem. Trafimy do dużej lokacji z platformami, które prowadzą do innych skrzydeł laboratorium. Trzeba jednak połączyć je ruchomymi mostami.

Na początek przeszukujemy trupa gościa z sił specjalnych aby znaleźć nagranie (Special Forces Recording), mówiące o tym, że G-Virus znajduje się w zachodniej strefie kompleksu (West Area).

Używamy teraz konsoli aby otworzyć pierwszy most. Dostaniemy się do Szybu głównego (Main Shaft). Niestety żeby otworzyć przejście na zachodnie skrzydło musimy posiadać uprawnienia trzeciego poziomu (kolor fioletowy). Póki co pozostaje nam więc uruchomienie bransoletką drugiego mostu na lewo prowadzącego do Strefy Wschodniej (East Area).

Tutaj czeka na nas między innymi zupełnie nowy typ wrogów. 

Tagi: Capcom Resident Evil 2 (2019)

Spis treści