14744V

ROZWIĄZANIE ZAGADEK:: Jak rozwiązać zagadkę z posągiem lwa? (Lion Medallion) - Resident Evil 2 - poradnik, solucja, sejfy, szopy, szafki, zagadki, trofea, bronie, tryby

Jak rozwiązać zagadkę z posągiem lwa?

Aby rozwiązać zagadkę z posągiem lwa w remake'u Resident Evil 2 udajemy się na drugie piętro (2F) głównego holu komisariatu policji. 

Korzystamy ze wskazówek z notatnika oficera (Officer's Notebook), który znaleźliśmy po śmierci policjanta w Stróżówce (Watchman’s Room) pod przeciwpożarowymi drzwiami na pierwszym piętrze komisariatu (1F). Wchodzimy do ekwipunku i otwieramy notatnik przyglądając się rysunkowi z lwem. 

Teraz wchodzimy w interakcję z posągiem i w każdym ze slotów ustawiamy odpowiednie symbole odpowiadające tym na rysunku:

  • po lewej stronie wybieramy lwa
  • na środku wybieramy liść
  • po prawej stronie wybieramy ptaka

Jeśli wszystko poszło dobrze wejdziemy w posiadanie medalionu z lwem (Lion Medallion). Aby rozwiązać całą zagadkę i przedostać się do podziemi trzeba również zdobyć medaliony jednorożca i niewiasty a następnie włożyć je do slotów wielkiej statuy kobiety w głównym holu komisariatu na pierwszym piętrze.