14528V

PORADY OGÓLNE:: Jakie są różnice w kampanii Leona i Claire? - Resident Evil 2 - poradnik, solucja, sejfy, szopy, szafki, zagadki, trofea, bronie, tryby

Jakie są różnice w kampanii Leona i Claire?

Bez względu na to czy wybierzemy na początku gry Leona czy Claire, zawsze zagramy scenariusz A. Zwiedzimy w większości te same lokacje, kody do sejfów będą takie same, a rozwiązanie zagadek podobne. Są jednak pewne znaczące różnice. Obie postacie posługują się innymi broniami. Leon dysponuje choćby pistoletem, shotgunem, magnumem i miotaczem ognia z kolei Claire ma do dyspozycji granatnik czy uzi. 

Różnice widoczne będą też gołym okiem w wątkach pobocznych - spotkamy inne postacie towarzyszące nam podczas przygody, doczekamy się innych dialogów a i zakończenie dla każdej z postaci będzie inne. Zmieni się część zagadek, lokalizacja przedmiotów oraz rodzaj i ustawienie napotkanych wrogów. Claire odwiedza też czasami pomieszczenia, do których nie trafia Leon (znajdują inne klucze) i na odwrót. 

Aby poznać całą historię i zobaczyć prawdziwe zakończenie po ukończeniu gry trzeba zagrać jeszcze raz i ukończyć scenariusz B [2nd Run].