14556V

WSZYSTKIE BRONIE I ULEPSZENIA:: Jak zdobyć wszystkie ulepszenia do pistoletu Matilda? (Leon) - Resident Evil 2 - poradnik, solucja, sejfy, szopy, szafki, zagadki, trofea, bronie, tryby

Jak zdobyć wszystkie ulepszenia do pistoletu Matilda? (Leon)

Matilda jest podstawową bronią Leona w Resident Evil 2 i z nią startujemy w jego kampanii. W trakcie gry można zdobyć trzy ulepszenia do broni. Montujemy je za pomocą opcji "Połącz" w ekwipunku wybierając broń i dane ulepszenie.

Ulepszenia pistoletu Matilda

Pojemny magazynek (High Capacity Mag)
Efekt - Zwiększa pojemność magazynku do 24 naboi
Ulepszenie znajdziemy w biurku Leona na pierwszym piętrze komisariatu (1F) w Zachodnim biurze (West office). Będzie ono zamknięte na dwie kłódki. O tym jak je otworzyć i poczytacie TUTAJ. 

Hamulec wylotowy (Muzzle Break) -
Efekt - zmniejsza odrzut i zwiększa dokładność
Ulepszenie znajdziemy w sejfie na drugim pietrze (2F) w Poczekalni (Waiting Room). Sejf znajduje się za recepcją. Kombinacja do otwarcia - 6 w lewo, 2 w prawo, 11 w lewo

Kolba (Gun Stock)
Efekt - pozwala wystrzelić 3 naboje za pociągnięciem spustu
W bagażniku samochodu policyjnego na parkingu podziemnym w komisariacie. Trzeba użyć klucza (otwieramy bagażnik badając klucz w ekwipunku i używając go zdalnie), który znajdziemy w żółtym blaszanym pojemniku w Strzelnicy (Firing Range) na poziomie B1. Po zamontowaniu kolby pistolet zajmie w inwentarzu dwa miejsca.