15683V

WSZYSTKIE BRONIE I ULEPSZENIA:: Jak zdobyć shotguna W-870 i jego ulepszenia? (Leon) - Resident Evil 2 - poradnik, solucja, sejfy, szopy, szafki, zagadki, trofea, bronie, tryby

Jak zdobyć shotguna W-870 i jego ulepszenia? (Leon)

Aby zdobyć shotguna wpierw trzeba zdobyć niebieski klucz pik (o tym jak to zrobić przeczytacie TUTAJ). Gdy go już mamy udajemy się w głównym holu posterunku po spodach na górę na drugie piętro (2F) po prawej stronie i wchodzimy w drzwi prowadzące do Poczekalni (Waiting Room).

Tu otwieramy kolejne drzwi niebieskim kluczem, a następnie udajemy się do Pracowni plastycznej (Art Room). Tutaj na stole w pokoju z posągiem znajdziemy Kartę magnetyczną. 

Wracamy z nią na dół do holu komisariatu i otwieramy (jeśli jeszcze tego nie zrobiliśmy) drzwi prowadzące do Zachodniego biura (West office). Przechodzimy przez pomieszczenie kierując się do Pokoju z depozytami (Safety Deposit Room).

Tutaj na samym końcu pomieszczenia używamy znalezionej Karty magnetycznej na pancernej szafie, by zdobyć naboje do shotguna i strzelbę W-870.

Ulepszenia do shotguna W-870

Długa lufa (Long Barrel) 
Efekt - Zwiększa pojemność magazynku do 8 i zwiększa ogólną siłę niszczenia
Do znalezienia w sklepie z bronią (Gun Shop Kendo) po opuszczeniu parkingu na posterunku policji. Wpierw musimy znaleźć kartę parkingową i ukończyć epizod w Więzieniu (Prison) o czym szerzej poczytacie TUTAJ. 

Kolba strzelby (Shotgun Stock)
Efekt - ułatwia szybsze strzelanie
W kanałach po zlokalizowaniu Pokoju monitoringu (Monitor Room) trzeba wyjść przez drzwi do Oczyszczalni ścieków (Treatment Pool Room), opuścić dźwignią most  i przejść przez niego a następnie skierować się w prawo, by na końcu znaleźć sejf. Kombinacja do otwarcia to 2 w lewo, 12 w prawo, 8 w lewo