14562V

WSZYSTKIE BRONIE I ULEPSZENIA:: Jak zdobyć granatnik GM 79 i jego ulepszenia? (Claire) - Resident Evil 2 - poradnik, solucja, sejfy, szopy, szafki, zagadki, trofea, bronie, tryby

Jak zdobyć granatnik GM 79 i jego ulepszenia? (Claire)

Granatnik dla Claire zdobywamy tak samo jak shotguna dla Leona. Wpierw trzeba zdobyć niebieski klucz pik (patrz tutaj). Gdy go już mamy udajemy się w głównym holu posterunku po spodach na górę na drugie piętro po prawej stronie i wchodzimy w drzwi prowadzące do POCZEKALNI.

Tu otwieramy kolejne drzwi niebieskim kluczem, a następnie udajemy się do PRACOWNI PLASTYCZNEJ. Tutaj na krześle w pokoju z posągiem znajdziemy Kartę magnetyczną. 

Wracamy z nią na dół do holu komisariatu i otwieramy (jeśli jeszcze tego nie zrobiliśmy) drzwi prowadzące do ZACHODNIE BIURO. Przechodzimy przez pomieszczenie kierując się do POKÓJ Z DEPOZYTAMI.

Tutaj na samym końcu używamy znalezionej Karty magnetycznej, by zdobyć naboje do granatnika i sam granatnik GM 79.

Ulepszenia do granatnika

  • Long Barrel - W pokoju kontroli windy na parkingu posterunku policji
    Efekt - daje każdemu strzałowi bardziej stabilną trajektorię