14618V

ROZWIĄZANIE ZAGADEK:: Jak wysadzić ładunek C4 w komisariacie?  - Resident Evil 2 - poradnik, solucja, sejfy, szopy, szafki, zagadki, trofea, bronie, tryby

Jak wysadzić ładunek C4 w komisariacie?

Na trzecim piętrze komisariatu w pomieszczeniu Zachodni Magazyn można natknąć się na ładunek C4 przymocowany do ściany prowadzącej do posągu z medalionem. Jest to fabularna misja i wcześniej czy później będziemy musieli tu dotrzeć. Aby wysadzić ładunek C4 wpierw musimy zdobyć narzędzie skrawające. Jako to zrobić?

Na początek musimy wejść w posiadanie niebieskiego klucza (tutaj poczytacie jak go zdobyć), udać się z holu komisariatu na drugie piętro (2F), otworzyć drzwi niebieskim kluczem w Poczekalni, a następnie podążyć korytarzem w prawo. Będziemy świadkami katastrofy helikoptera. Schodząc na dół po metalowych schodach załączy się scenka.

Po niej na śmietniku w skrzynce znajdziemy Narzędzie Skrawające. Nim też otworzymy drzwi obok przecinając łańcuchy.

Dostaniemy się do pomieszczeń na pierwszym piętrze (1F), które już wcześniej odwiedzaliśmy (to tutaj rozerwało na pół policjanta pod stalowymi drzwiami). Naszym dalszym celem jest zamknięte również na łańcuch Wschodnie Biuro.

Otwieramy je narzędziem skrawającym po czym przeszukujemy pomieszczenie (warto zabarykadować okno). Znajdziemy tutaj między innymi bezpiecznik, a w mniejszym pokoju w rogu na biurku będzie leżała okrągła rączka.

Po odblokowania drzwi (trzeba odsunąć stojące krzesło), do pokoju wpadną zombiaki. My musimy udać się w lewo i umieścić w skrzynce znaleziony przed chwilą bezpiecznik. To pozwoli otworzyć drzwi i dostać się do głównego holu komisariatu.

Udajemy się teraz na wprost od wejścia przez recepcję (to tutaj przycinaliśmy skrzynkę nożem) pokonując jeszcze raz taką samą drogę jak na początku naszej wizyty w komisariacie. Będzie dużo zombie, ale możemy spróbować je omijać. Celem jest ponownie Sala Odpraw.

Tym razem nie wspinamy się jednak na skrzynie, a przecinamy łańcuch w drzwiach narzędziem skrawającym dostając się do nowego pomieszczenia. Tu na biurku znajdziemy Urządzenie elektroniczne.

Odsuwamy zasuwę w kolejnych drzwiach i wychodzimy na znajomy nam korytarz. Naszym celem ponownie są schody za ciemnią, którymi dostajemy się na drugie piętro (2F).

Tutaj w pomieszczeniu z prysznicami znajdziemy miejsce do przymocowania czerwonej okrągłej rączki, co pozwoli zakręcić zawód z wodą.

Podążając dalej trafimy najpierw na zombiaka siedzącego na ławce (są tu również szafki do przeszukania) a następnie na korytarz z lizaczem zjadającym zombiaka na suficie. Jeśli będziemy zachowywać się cicho i powoli ruszymy na przód będziemy mogli niepostrzeżenie wejść do drzwi po lewej.

To biuro .S.T.A.R.S wraz ze zbrojownią (na razie do niej nie wejdziemy). Poza sporą liczbą zapasów w małym gabinecie znajdziemy Baterię i figurkę szopa (znajdźka). Po podłączeniu w inwentarzu baterii z Urządzeniem elektronicznym stworzymy Detonator.

Wracamy korytarzem z lizaczem i pomieszczeniem z prysznicami do schodów i udajemy się na trzecie piętro (3F). Po przedostaniu się do Zachodniego magazynu kierujemy się do Wybuchowej barykady, gdzie podłączamy detonator do ładunku C4.

Mamy 10 sekund na to by schować się przed wybuchem.