14570V

SEKRETY I ZNAJDŹKI:: Jak otworzyć wszystkie sejfy w komisariacie? - Resident Evil 2 - poradnik, solucja, sejfy, szopy, szafki, zagadki, trofea, bronie, tryby

Jak otworzyć sejfy w komisariacie?

Przemierzając komisariat natkniemy się na trzy zamknięte sejfy, które wymagają specjalnych kombinacji do ich odblokowania. Obracając tarczę w lewo, w prawo, a następnie w lewo, wybieramy wymagane liczby (gdy przestrzelimy musimy zacząć od początku) i wciskamy przycisk "zaakceptuj". Poniżej lokalizacje sejfów, kombinacje do ich otwarcia i zawartość.

1. Sejf - Posterunek 1F, Zachodnie biuro (West Office)

Znajdziemy na lewo od głównego holu w jednym z gabinetów w Zachodnim biurze (West Office) na pierwszym piętrze komisariatu. 

Kombinacja do otwarcia - 9 w lewo, 15 w prawo, 7 w lewo
Zawartość - saszetka na biodro zwiększająca sloty w ekwipunku

Gdzie znaleźć wskazówkę: Gdy trafimy do biura .S.T.A.R.S (S.T.A.R.S. Office) na drugim piętrze komisariatu policji znajdziemy tam "Notatkę wewnętrzną" o przeniesieniu zasobów. Na jej końcu znajdziemy kod do sejfu. 

2. Sejf - komisariat 2F, Poczekalnia (Waiting Room)

Znajdziemy na drugim pietrze (2F) - można się do niego dostać zaraz po wejściu do komisariatu. Ruszamy schodami po prawej na górę i udajemy się do drzwi na skrzydle prowadzących do Poczekalni (Waiting Room). Sejf znajduje się za recepcją

Kombinacja do otwarcia - 6 w lewo, 2 w prawo, 11 w lewo
Zawartość - Ulepszenie dla pistoletu Matilda w postaci kolby stabilizującej strzał (Leon) lub ulepszenie magazynku dla pistoletu JMP Hp3 (Claire)

Gdzie znaleźć wskazówkę: Gdy zdobędziemy zielony klucz trefl będziemy mogli dostać się do Sali obserwacji (Observation Room) na pierwszym piętrze komisariatu. W jednej z szafek znajdziemy tu "Raport z konfiskaty", w którym zapisane będą liczby potrzebne do otwarcia sejfu.

3. Sejf - Kanały, Oczyszczalnia ścieków (Treatment Pool Room)

Znajdziemy w późniejszej fazie gry, gdy zejdziemy do kanałów. Po zlokalizowaniu Pokoju monitoringu (Monitor Room) trzeba wyjść przez drzwi do Oczyszczalni ścieków (Treatment Pool Room), opuścić dźwignią most  i przejść przez niego a następnie skierować się w prawo, by na końcu znaleźć sejf.

Kombinacja do otwarcia - 2 w lewo, 12 w prawo, 8 w lewo
Zawartość - ulepszenie do strzelby Shotgun Stock ułatwiające szybsze strzelanie (Leon) lub ulepszenie Reinforced Frame do rewolweru SLS 60 umożliwiające wystrzeliwanie specjalnych naboi o dużej mocy

Gdzie znaleźć wskazówkę: Rozwiązanie zagadki jest zapisane na samej skrytce na ścianie z boku nieopodal leżącego zombiaka.