14802V

SEKRETY I ZNAJDŹKI:: Jak otworzyć biurko Leona na komisariacie? - Resident Evil 2 - poradnik, solucja, sejfy, szopy, szafki, zagadki, trofea, bronie, tryby

Jak otworzyć biurko Leona na komisariacie?

Niedługo po tym jak dotrzemy do komisariatu i zdobędziemy nóż otwierając skrzynkę z przełącznikiem możemy dostać się do pokoju oznaczonego na mapie jako ZACHODNIE BIURO.

Tutaj nieopodal wiszącego transparentu "Welcome Leon" znajdziemy zamknięte biurko. Z notatki zostawionej przy biurku wynika, że otworzenie kłódek miało być pierwszym zadaniem dla Leona przygotowanym przez jego kolegów z policji.

Aby otworzyć dwa zamki znajdujące się po przeciwnych stronach biurka trzeba wpisać pierwsze litery imion siedzących obok niego policjantów. Szukamy na biurkach tabliczek z nazwiskami.

Po lewej stronie mamy Neila Carlsena, Elliota Edwarda i Davida Forda co daje kombinację NED. Po prawej siedzą Marvin Branagh, Rita Phillips oraz George Scott (trzeba spojrzeć na podłogę), co daje hasło MRG.

  • Lewa kłódka hasło - NED
  • Prawa kłódka hasło - MRG

Biurko można otworzyć zarówno w scenariuszu Leona jak i Claire taką samą kombinacją. W przypadku Leona nagrodą jest większy magazynek do pistoletu Matilda, w przypadku Claire dostajemy ulepszenie do rewolweru SLS 60.