14618V

SEKRETY I ZNAJDŹKI:: Gdzie znaleźć wszystkie zabawki szopy - Mr Raccoons? - Resident Evil 2 - poradnik, solucja, sejfy, szopy, szafki, zagadki, trofea, bronie, tryby

Gdzie znaleźć wszystkie zabawki szopy - Mr Raccoons?

W Resident Evil 2 Remake deweloperzy dodali bardzo sympatyczny rodzaj znajdźiek - gracze muszą odnaleźć i ustrzelić 15 zabawek szopów zwanych Mr Raccoons za co dostajemy między innymi trofeum oraz nieograniczoną możliwość korzystania z noża (nie zużywa się).

Nie jest to łatwe, ponieważ niektóre zabawki pojawiają się tylko w kampaniach danej postaci, a jedną można nawet bezpowrotnie pominąć. Poniżej lokalizacja wszystkich 15 szopów.

1. Komisariat policji, Strzelnica (Firing Range) B1 - tego Szopa pracza znajdziemy w na parkingu posterunku policji. Dokładnie - na strzelnicy obok tarczy na podłodze.

2. Komisariat policji, Pomieszczenie socjalne (Break Room) 1F - po wschodniej stronie komisariatu. Znajduje się w pokoju socjalnym na 1 piętrze, schowany pomiędzy łóżkiem i torbą. Trafimy tu z parkingu policyjnego. 

3. Komisariat policji, okolice Biura komendanta (Chief's office) 2F - Szopa znajdziemy nieopodal biura komendanta na drugim pietrze komisariatu (2F). Siedzi na stoliku tuż przed schodami. Trafimy tu niedługo po wizycie na policyjnym parkingu.

4. Komisariat policji, Zachodnie biuro (West Office), 1F - W Zachodnim biurze na pierwszym piętrze posterunku policji niedaleko biurka Leona, gdzie wisi transparent "Welcome Leon". Szop siedzi wysoko przy suficie na półkach z segregatorami. 

5. Komisariat policji, na tyłach Wieży zegarowej (Clock Tower), 3F - gdy dojdziemy do Wieży Zegarowej na trzecim piętrze posterunku policji trzeba przejść przez drzwi z tyłu. Korytarz wygląda jak ślepy zaułek, ale na drugim końcu na oknie stoi szop pracz.

6. Komisariat policji, Biuro STARS, 2F - w biurze STARS schowany po przeciwnej stronie od Zbrojowni. Wystarczy spojrzeć między karton i monitor komputera, aby go znaleźć.

7. Kanały (kampania Leona) - po zabiciu gigantycznego aligatora w kanałach zanim pójdziemy na górę po drabinie zrzuconej przez Adę warto rozejrzeć się po lewej stronie ścieków, gdzie siedzi kolejny szop.

8. Spalarnia (Incinerator Room) - kampania Leona podczas gry Adą - grając jako Ada, znajdziesz Raccoona w pokoju Spalarni na prawo od dużych drzwi. Jest na podłodze między filarem a dużą białą torbą i pachołkami.

9. Kanały, niedaleko Magazynu z zaopatrzeniem (Supplies Storage Room) - na szczycie schodów między Kanałem dolnym (Bottom Waterway) a Magazynem z zaopatrzeniem (Storage Storage Room) zaraz po przeprawie przez ścieki i walce ze zmutowanymi G-Virus Adultami. Szop znajduje się na prawo od niebieskiej taczki ukrytej przy stole warsztatowym.

10. Kawiarnia (Cafeteria) w laboratorium (Laboratory) - będąc w laboratorium udajemy się na prawo od recepcji do Kawiarni (Cafeteria). W prawym górnych rogu namierzymy drabinę. Nie wchodzimy jednak na nią tylko sprawdzamy okoliczny stół. Niedaleko zakrwawionego telewizora kineskopowego skrywa się kolejna maskotka szopa.

11. Nap room, laboratory - jest dość dobrze ukryty w pokoju Laboratorium. Trzeba wpierw przywrócić zasilanie i otworzyć kapsuły do spania. W jednej z nich skrywa się szop.

12. Wejście do komisariatu policji, 1F (kampania Claire) - można go spotkać zaraz po rozpoczęciu kampanii Claire w scenariuszu B (2nd run). Jest w krzakach przy ścianie.

13. Komisariat policji, East Storage Room, 3F (kampania Claire) - w East Storage Area znajdziemy mniejszy pokój, w którym na półkach z ofoliowanymi pudełkami siedzi szop

14. W autobusie za komisariatem (kampania Claire) - kiedy gramy jako Claire, odwiedzimy miejskie tereny musząc przejść przez autobus. Szop będzie na desce rozdzielczej.

15. Orphanage Nursery (kampania Claire) - szopa będzie można zobaczyć już podczas gry jako Sherry Birkin, ale nie będzie można go wtedy zestrzelić. Gdy dotrzemy do sierocińca jako Claire trzeba wejść po schodach i załatwić "futrzaka".