15678V

SEKRETY I ZNAJDŹKI:: Gdzie schować niepotrzebne przedmioty? Lokalizacja wszystkich skrzyń - Resident Evil 2 - poradnik, solucja, sejfy, szopy, szafki, zagadki, trofea, bronie, tryby

Gdzie schować niepotrzebne przedmioty? Lokalizacja wszystkich skrzyń

W remake'u Resident Evil 2 podobnie jak w pierwowzorze mamy ograniczony ekwipunek (na początku 8 slotów, ale możemy go w trakcie gry rozbudować). Niepotrzebne nam w danym momencie przedmioty możemy jednak przechowywać w specjalnych skrzyniach. Żeby ułatwić graczom zadanie i nie kazać wracać do konkretnych skrzyń - wszystkie są ze sobą połączone i mają wspólną i nieograniczoną zawartość. Chowając przedmiot w jednej skrzyni, znajdziemy go w każdej innej napotkanej w grze.

W skrzyniach warto umieszczać zapasy amunicji i uzdrowień, których mamy nadmiar. Naboje do broni, której nie zdobyliśmy, albo nie używamy również. Podobnie ma się sprawa z różnymi artefaktami potrzebnymi do rozwiązania zagadek, do których w danym momencie gry nie mamy wszystkich wskazówek i będziemy je rozwiązywać później. Z kolei klucze i karty dostępu, które nie będą nam już potrzebne (gra o tym informuje), możemy wyrzucić po prostu z inwentarza lub zostawić w skrzyni (miejsce jest nieograniczone) jeśli ktoś lubi kolekcjonować takie rzeczy. Warto pamiętać, że każdy wyrzucony przedmiot z inwentarza przepada na zawsze - nie pojawi się na ziemi. 

Poniżej lokalizacja wszystkich skrzyń.

1. Zaraz po wejściu do komisariatu, na parterze, niedaleko recepcji. 

2. Druga skrzynia znajduje się również na parterze komisariatu w ciemni niedaleko schodów za pokojem z depozytami. Można się tu dostać przez zachodnie biuro otwierając niebieskim kluczem lub przez salę odpraw wspinając po skrzynkach. 

3. Trzecia skrzynia będzie dostępna zaraz po tym, jak przedostaniemy się do podziemi komisariatu (trzeba rozwiązać zagadkę z trzema medalionami i otworzyć podziemne przejście).