A Plague Tale Requiem - poradnik. Solucja, pamiątki, kwiaty, pióra, trofea, ulepszenia, umiejętności, skrzynie - poradnik i solucja do gry. Opis, przejścia, zagadki, sekrety, znajdźki, mechaniki, zdolności

A Plague Tale Requiem Poradnik

A Plague Tale Requiem - Przestępcy (7 rozdział)

Mateusz Wróbel | 02.01, 21:29

A Plague Tale Requiem - Przestępcy (7 rozdział)

Opis przejścia rozdziału siódmego rozdziału o nazwie Przestępcy w A Plague Tale Requiem.

Gdy Amicia się ocknie, porozmawia z Arnaudem. Potem biegnij w stronę Hugo. Wysłuchaj go i podziwiaj przez chwilę widoki.

A Plague Tale Requiem - Przestępcy (7 rozdział)

Następnie rusz w stronę brzegu wspólnie z kompanami. Idź plażą przed siebie, a finalnie Hugo znowu złapie Cię za rękę. Wejdź do domu i wyjdź oknem z lewej strony na zewnątrz. Na końcu ścieżki znajdziesz gniazdo ptaków, a na ziemi pióro mewy. Zbierz je, a powiększysz kolekcję Huga.

A Plague Tale Requiem - Przestępcy (7 rozdział) 2

Teraz zniszcz zamek na łańcuchu, na którym wisi ryba (na prawo od domku), a potem podejdź pod łódkę. Ciągnij linę od punktu zaczepienia. Gdy na powierzchnię wyjdą szczury, skieruj je przez ciasny właz z lewej strony w stronę owych ryb. To je zajmie, a Ty będziesz mógł wejść do jaskini.

A Plague Tale Requiem - Przestępcy (7 rozdział) 3

Kawałek dalej znajdziesz kolejne grupy gryzoni. Zbierz bełt z lewej strony i podpal deskę tuż obok Ciebie. To samo zrób z lampą, na której potem użyj smoły, aby rozprzestrzenić ogień. Wejdź na górę, zabierz patyk i wróć z nim pod lampę. Podpal przedmiot i idź do paleniska po prawej stronie. Stamtąd dostaniesz się do gniazda. Przyciągnij liną wózek i podpal go, a potem idź z nim do przodu.

A Plague Tale Requiem - Przestępcy (7 rozdział) 4

Przy małym skrzyżowaniu warto odstawić wózek i sprawdzić miejscówkę z lewej strony. Podpal palenisko i zbierz ze skrzyni narzędzie. Potem kontynuuj podróż, aż dotrzesz do urwiska. Trzymaj się blisko ściany z lewej strony. Gdy Arnaud spadnie, szybko rozpal lampkę obok niego.

A Plague Tale Requiem - Przestępcy (7 rozdział) 5

Następnie rozkaż mu, aby rzucił ci żółty kryształ. Dzięki niemu wytworzysz odoris, który przyciąga szczury do jakiegoś miejsca na pewien czas. Rzuć więc mieszanką w lewo, a Arnaud przebiegnie na małe wzniesienie. Stamtąd rozkaż mu, aby zainteresował się korbą. Podniesie Ci deskę, więc wykorzystaj odoris i bełt do kuszy, a potem szybko opuść deskę. Dzięki temu Arnaud dojdzie do Ciebie.

A Plague Tale Requiem - Przestępcy (7 rozdział) 6

Potem strzel bełtem w jego tarczę, aby ją podpalić i wyjdź na zewnątrz. Na brzegu z kolei znajdziesz stół warsztatowy. Trzymaj się lewej strony i wejdź po skale do góry. Dotrzyj do masztu łodzi i zbadaj go, a odblokujesz pamiątkę.

A Plague Tale Requiem - Przestępcy (7 rozdział) 8

Następnie przejdź po wodzie na drugą stronę. Używaj smoły i ignifera, aby ruszyć w stronę ostatniego paleniska. Tam też znajdziesz patyk, więc zabierz go ze sobą i przejdź na dolny pokład statku.

A Plague Tale Requiem - Przestępcy (7 rozdział) 9

Tam też znajduje się pochodnia, więc złap ją i jeśli chcesz sprawdzić górny pokład, połóż przy belce z prawej strony, blisko skrzynek. Dzięki temu wejdziesz na górę i znajdziesz sporo zapasów. Wróć potem po pochodnię i przejdź nią na lewą stronę. Odłóż blisko paleniska i pociągnij sznur widoczny na poniższym obrazku.

A Plague Tale Requiem - Przestępcy (7 rozdział) 10

Dzięki temu otworzysz sobie przejście dalej. Musisz jedynie wziąć bełt i podpalić drewniany wózek, aby móc wspiąć się na górę. Ewentualnie weź ze sobą pochodnię i obierz drogę z prawej strony, blisko morza. Na górze wystarczy jeszcze odciągnąć szczury odorisem i zejść na drewniany most pod sobą.

A Plague Tale Requiem - Przestępcy (7 rozdział) 11

Warto przed pójściem w stronę światła wejść na łódź z prawej strony, gdzie znajdziesz warsztat z narzędziem. Potem przejdź przez wodę i wdrap się na górę. Przejdziesz do kryjówki morskich skorpionów. Obejrzyj scenkę, po której od razu znajdziesz się na zewnątrz. Kawałek dalej znajdziesz następne patrole wrogów.

A Plague Tale Requiem - Przestępcy (7 rozdział) 12

Możesz zabijać oponentów, wydając Arnaudowi takie rozkazy, albo przemykać się obok nich, wykorzystując do tego wysoką trawę. Wybór należy do Ciebie. Uważaj jedynie, kiedy wrogów jest więcej niż jeden. Musisz wyeliminować chociaż jednego, kiedy Arnaud zajmie się drugim. W innym przypadku zabiją go i będziesz musiał powtórzyć tę sekcję.

Potem kieruj się w stronę jaskini. Tutaj także rozpraszaj wrogów i zabijaj ich z pomocą swojego towarzysza. Arnaud poradzi sobie nawet z opancerzonymi przeciwnikami. Wyjdź z jaskini i trzymaj się lewej strony. Na małym wzniesieniu, obok trzech łódek (z lewej strony) znajdziesz ciasną szczelinę, przez którą musisz się przecisnąć.

A Plague Tale Requiem - Przestępcy (7 rozdział) 13

Gdy przejdziesz do drugiej lokacji, wskocz na skałę z lewej strony. Potem wejdź do kolejnej jaskini i zabierz ze sobą pochodnię. Na samym końcu znajdziesz malowidło, które odblokuje kolejną pamiątkę. Zainteresuj się tym i wróć na główną ścieżkę.

A Plague Tale Requiem - Przestępcy (7 rozdział) 14

W wiosce rybackiej zabij wszystkich wrogów bez hełmu i zbadaj pobliskie domki w poszukiwaniu zapasów. Wrogów z hełmami może zabić Arnaud, lecz pamiętaj, aby zajął się w jednym momencie maksymalnie jednym przeciwnikiem. Drugiego najlepiej oszołomić.

A Plague Tale Requiem - Przestępcy (7 rozdział) 15

Finalnie staraj się trzymać lewej strony lokacji i przechodzić pomostem dalej. Eliminuj wrogów, sprawdzaj domki, a koniec końców dotrzesz do domku, do którego wejdziesz jedynie przez drzwi. Po scence wygraj sekwencje QTE i idź za Sophią na statek. Potem wspólnie z Arnaudem chwyć za korbę i przesuwaj ją w przeciwną stronę ruchu zegara. Zostaniesz zmuszony zejść poza pokład. Zanim to nastąpi, zajmij czymś szczury.

W tym celu rzuć odorisem na ziemię i zejdź drabiną w dół. Potem wejdź szybko na podest i rozkaż Arnaudowi trzymać korbę. Ty strzel w zamek na lewo od niej, aby zniszczyć przeciwwagę. Teraz wróć się do paleniska i rozwal zamek przy włazie. Potem zniszcz zamek, który trzyma rybę. Po zajęciu szczurów tymże zwierzęciem zejdź na dół i wróć na łajbę. Podnieś kotwicę, a potem złap za linę na górnym pokładzie.

A Plague Tale Requiem - Przestępcy (7 rozdział) 16

Po tym będziesz musiał jeszcze zniszczyć klamrę związującą żagle. W tym celu musisz wyjść poza pokład i dotrzeć do pomostu najbliżej od strony morza. Potem popatrz na płachtę i strzel w widoczny na powyższym obrazku zamek. Obejrzyj teraz scenkę, która zakończy ten rozdział.

Źródło: Własne

Komentarze (42)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

Spis treści

Powrót do poradnika
cropper