Vampire The Masquerade - Swansong - poradnik. Solucja, wybory i konsekwencje, porady, zagadki, pytania - poradnik i solucja do gry. Opis, przejścia, zagadki, sekrety, znajdźki, mechaniki, zdolności

Vampire The Masquerade - Swansong - poradnik

Vampire The Masquerade: Swansong - Salon Rouge

Mateusz Wróbel | 16.01, 22:06

Vampire The Masquerade: Swansong - Salon Rouge

Opis przejścia Salon Rogue jako Leysha w The Masquerade: Swansong.

Wybory zostały szczegółowo opisane w zakładce "decyzje i konsekwencje".

Niezależnie od tego, czy wypijesz lekarstwo, czy zostaniesz z Hasley, Leysha uda się do Salon Rouge, aby odnaleźć Richarda i wyjaśnić swoje wizje. Na miejscu spotkasz od razu Berela, który wspomni Ci o znanym już Wyacie. Musisz go później odnaleźć. Przejdź teraz na główną salę.

Vampire The Masquerade: Swansong - Salon Rouge 1

Po lewej stronie znajdziesz Wyatta, który nie może wyjść dopóki nie znajdziesz czwartej kobiety. Wspomni Ci ona żywicielka, więc pomów z nią, aby poznać więcej szczegółów. Teraz udaj się jeszcze na prawą stronę baru, gdzie znajduje się dwóch członków personelu. Możesz zapytać się, gdzie jest Richard, a dowiesz się, że znajduje się na tyłach. Przejdź więc w stronę zaplecza.

Vampire The Masquerade: Swansong - Salon Rouge 2

Gdy dotrzesz do kolejnego baru zauważysz kierowniczkę poirytowaną zachowaniem żywicielki. Porozmawiaj z nią i zapytaj o rzeźnię, aby poznać konkrety nt. Berela. Finalnie Betty zleci Ci aż dwa dodatkowe cele. Musisz zniszczyć dowody, które mogłaby użyć Inkwizycja przeciw wampirom. Zanim jednak do tego przystąpisz obowiązkowo wróć do poprzedniego baru i zabierz z niego kartę, która pozwoli Ci wejść do miejsc przeznaczonych dla personelu.

Vampire The Masquerade: Swansong - Salon Rouge 3

Możesz teraz pomówić z zamkniętą w pokoju żywicielką. Używając nawet psychologii nie uda Ci się jej teraz wyciągnąć. Wróć tutaj później, gdy zdobędziesz lepsze powody do opuszczenia tego miejsca. W tym celu udaj się do pokoju zarządzania, gdzie znajdziesz kamery i komputer, a także parę notatek. Szczególnie ciekawa jest lista żywicieli na komputerze - jednym z nich jest zamknięta w pokoju osoba, i dzięki rozmowie z inną żywicielką będziesz wiedział, że ma ona na imię Clarrice. Pozostaje odblokować trzecie drzwi za drugim barem i wejść do piwnicy.

Będąc na dole odbij w lewo, a potem na mały korytarz w prawo, a przejdziesz do tajemniczego pokoju.

Vampire The Masquerade: Swansong - Salon Rouge 4

Znajdziesz tutaj miejsce, w którym tworzono trajax. Możesz otworzyć również skrzynkę za 5 punktów siły woli, za którą kryje się broszka Tremere. To samo tyczy się skrzynek na zewnątrz na regale po lewej stronie. Lepiej najpierw znaleźć skaner, dzięki któremu odczytasz z kodu kreskowego, kto lub co się w nich znajduje. W pokoju po prawej stronie znajdziesz Berela. Za jego drzwiami kryje się coś ciekawego, ale tutaj także nie będziesz mógł obecnie wejść.

Vampire The Masquerade: Swansong - Salon Rouge 5

Pozostaje przejść do chłodni, w której czekają na Ciebie dwa zadania. Pierwsze z nich to zebranie z każdej półki po jednym rodzaju Trajaxa. Zawsze musisz otwierać pierwszą, górną półkę od lewej strony i zabrać minimum jeden przedmiot. Łącznie powinieneś mieć je 4. Następnie podejdź do notatnika leżącego na ławce po lewej stronie i dokładnie zapoznaj się z jego treścią. Jest tam napisane, jakie temperatury musisz ustawić, aby zniszczyć fiołki.

Vampire The Masquerade: Swansong - Salon Rouge 6

Będąc w chłodni zabierz jeden trajaX MG otwierając szufladę. Gdy go zabierzesz pamiętaj, aby domknąć okienko. Musisz teraz szybko (jeśli zrobisz to później, to trajaX ulegnie zniszczeniu) wrócić do pokoju zarządcy i włożyć do pojemnika na lewo od wejścia trajax o oznaczeniu TrajaX MG. Kobieta go zażyje i się uspokoi.

trajax mg 1

Jak zauważysz będziesz potrzebował jeszcze drugiego trajaX-u tego rodzaju. Wróć do chłodni i zabierz drugi TrajaX MG. Podobnie, jak poprzednio, biegnij do pokoju i włóż go do systemu, aby Clarrice mogła go zażyć. Po tym uratujesz więźnia. Możesz wejść do pokoju więźnia i zebrać misia Halsey (przyda Ci się on przy zakończeniu!) albo od razu wrócić do chłodni i zniszczyć pozostałe fiołki z lekarstwem, aby pozbyć się kolejnych dowodów.

Wejdź teraz do magazynu (bezpiecznej strefy) za chłodnią, aby zebrać skaner. Teraz możesz podejść pod wcześniej zauważone skrzynki na półce i sprawdzić, co w nich się kryje. Zeskanuj kody kreskowe, a potem je zerwij w celu usunięcia podejrzanych przedmiotów. Teraz udaj się jeszcze rozświetlonym korytarzem do biura Richarda.

Vampire The Masquerade: Swansong - Salon Rouge 7

Za jego biurkiem znajdziesz 3 kartoteki, które musisz zabrać. Potem podejdź pod zegar i rozprosz niewidzialność za pomocą głodu, a zdobędziesz klucz, którym otworzysz jedną z półek. Tam znajdziesz informacje o Juliette. Pomów teraz z Betty i Wyattem. Jak się okaże, słaba krew nie wróci do Berela, którego musisz o tym poinformować. Nalegając na odpowiedź rozpoczniesz konfrontację. Jeśli ją wygrasz, to dostaniesz się do tajnego pomieszczenia.

Vampire The Masquerade: Swansong - Salon Rouge 10

Możesz zdecydować, czy chcesz go zabić od razu, czy później. Warto nie robić tego od razu, a zamiast tego obejrzeć retrospekcje i pomówić jeszcze z Berelem. Okaże się, że do ściany jest przykuty Quentin King, poprzedni książę. Wyeliminuj go, aby dowiedzieć się więcej, skąd się tutaj wziął.

Wróć do pokoju Richarda, gdzie był zegar. Na kredensie po prawej są trzy kasety, które musisz zabrać. Teraz wejdź do pomieszczenia, w którym znajdowały się obrazy.

Vampire The Masquerade: Swansong - Salon Rouge 8

Podejdź do odtwarzacza i odsłuchaj nagrań. Potem zainteresuj się książkami na regale z prawej strony. Najpierw chwyć 5 tom, potem 3, a na końcu 4, a regał się otworzy. Za nim znajdziesz kolejną zagadkę - tym razem z łabędziami. Musisz popatrzeć na obrazy ukazujące króla Edypa. Ważne jest, aby przyjrzeć się jego dłoniom, które wskazują kierunek. Ponadto pod nimi znajduje się tabliczka informująca, która fotografia odnosi się do której figurki.

Swansong Labędzie

Finalnie ustaw je tak, jak na powyższym obrazku. Otworzy się kryjówka Richarda, więc jeśli załatwiłeś wszystko w tym regionie, przejdź przez nią. Wejdziesz do laboratorium, a gdy tylko to zrobisz, do Salon Rouge wejdą żołnierze. Zbadaj notatki o pacjencie nr. 1 po prawej stronie. Potem idź korytarzem obok cel (do żadnej nie da się wejść). Na końcu otwórz tę ostatnią, a włączy się scenka. Po niej wyjdź znowu na korytarz, biegnąc za Halsey.

Vampire The Masquerade: Swansong - Salon Rouge11

Wrócisz do biura Richarda. Tam też rozpoczniesz konfrontację ze swoim drugim "ja". Jeśli czytałeś notatki w biurze Richarda bez problemu uda Ci się zwyciężyć w tymże słownym pojedynku. Aby więc ją wygrać:

  • Podczas pierwszego etapu nie wybieraj opcji zmuszających do użyciu atrybutów.
  • Podczas drugiego etapu wybierz opcję z imieniem Marie.
  • Gdy zostaniesz zapytany, kim jest Richard, wybierz twórcą Hasley.
  • Na ostatnie pytanie wybierz, że Halsey to tak naprawdę Juliette.

Po bardzo interesującej rozmowie wyjdź na zewnątrz. Przy windzie skopiuj strój wojskowych i rusz w stronę magazynu, gdzie jest bezpieczna strefa.

Vampire The Masquerade: Swansong - Salon Rouge12

Przebierz się, a także zabierz zawór z półki po lewej stronie. Wejdź do pomieszczenia, gdzie był wcześniej Berel i na lewo od pancernych drzwi włóż zawór do rury, a potem przekręć nim. Teraz idź do chłodni i przesuń półki na prawo - po lewej stronie jest drugi zawór. Pozostał Ci wyłącznie pokój, gdzie przeprowadzano dziwne rytuały. Najlepiej wyssać krew z agenta, a potem wrócić do tego miejsca i przestawić kolejne zawory w taki sposób, aby każda z trzech pomp osiągnęła krytyczny poziom.

Vampire The Masquerade: Swansong - Salon Rouge14

Teraz wyjdź na zewnątrz i podejdź do urządzenia, którym uwolnisz parę. Aktywuj je, a misja dobiegnie końca.

Drugim sposobem na zakończenie misji jest przeprogramowanie systemu leżącego na stole przy żołnierzu, który korzysta z komputera, a następnie porozmawianiu z wojskowym. Jeśli jednak nie masz minimum 2 poziomu dyscypliny o nazwie "niewidoczność", to musisz skorzystać ze sposobu z parą z rur.

Źródło: własne

Komentarze (11)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

Spis treści

Powrót do poradnika

Vampire The Masquerade Swansong - ZAGADKI

cropper