Wiedźmin 3 - poradnik. Solucja, wybory, decyzje, konsekwencje w fabule, zakończenia, romanse, karty do GWINTA - poradnik i solucja do gry. Opis, przejścia, zagadki, sekrety, znajdźki, mechaniki, zdolności

Wiedźmin 3 next-gen

Wiedźmin 3 - Władca Undvik

Mateusz Wróbel | 05.01.2023, 22:15

Wiedźmin 3 - Władca Undvik

Opis zadania Władca Undvik w Wiedźminie 3.

Aby odszukać syna Cracha an Craite'a, udaj się do karczmy Nowy Port, gdzie popytasz mieszkańców wysp o Hjalmara i Lodowego Giganta.

Wiedźmin 3 - Władca Undvik

Możesz porozmawiać z choćby Tante, który wspomni o swoich przygodach i tym, gdzie znajdziesz Hjalmara. Wystarczy teraz udać się do wsi Arinjborn na zachodzie Ard Skellig i stamtąd przepłynąć morze w stronę Undvik. Na miejscu idź wzdłuż brzegu, a przy wybrzeżu odbij w prawo w stronę wzgórza.

Wiedźmin 3 - Władca Undvik 2

Idąc po znaczniku, dotrzesz do wielkiego statku, przy którym znajdują się syreny i troll. Zabij je, a potem wejdź do wnętrza statku, gdzie spotkasz nieznajomego. W trakcie konwersacji dowiesz się, że "ósmy" buduje okręt - po tego mężczyznę wrócisz wtedy, gdy odnajdziesz Hjalmara. Po drodze warto też zebrać mu gwoździe i dratwę.

Wiedźmin 3 - Władca Undvik 3

Wróć potem na główną drogę, a dotrzesz do obozu syna an Craite. Sprawdź ciała jego kompanów, a następnie zdecyduj, czy chcesz iść w prawo czy w lewo za śladami.

Droga w prawo (Folan)

Jeśli pójdziesz w prawo, to znajdziesz gniazdo nekkera i rzekę. Idź wzdłuż niej, zbadaj 2 kolejne zabite nekkery, a kawałek dalej (na prawo od drogi) znajdziesz kolejny ślad.

Wiedźmin 3 - Władca Undvik 4

Idź do opuszczonej wsi, a potem sprawdź belę leżącą po prawej stronie. We wsi idź dróżką z prawej strony (po śladach), a przed wejściem do jaskini znajdziesz ciało zabitego.

Wiedźmin 3 - Władca Undvik 5

Zabij je, zbierz róg po lewej stronie od zabitego, a potem wejdź do jaskini. Idź za śladami krwi, zabij lodowego trolla i odbij w prawo, idąc do góry. Potem odbij w lewo, wespnij się po skale i dostań się do dwóch trollów, które coś gotują.

Wiedźmin 3 - Władca Undvik 6

Okaże się, że w garnku znajduje się kompan Hjalmara. Musisz dobrze odpowiedzieć na pytanie, aby został uwolniony i mógł pomóc Ci w przeprawie.

  • Odpowiedzieć na ich pytanie frazą "troll", a potem zadać jakiekolwiek pytanie, co sprawi, że Folan zostanie uwolniony bez walki.
  • Walczyć z nimi, a potem szybko uwolnić Folana znajdującego się w garze.

Po dobrej odpowiedzi Folan zostanie uratowany, a po rozmowie będzie Ci również towarzyszył. Teraz wróć do obozu i zacznij iść drugą ścieżką.

Droga w lewo (oddział Hjalmara)

Po pójściu w lewo od obozu dotrzesz finalnie do obozu, gdzie miały miejsce walki.

Wiedźmin 3 - Władca Undvik 7

Zbadaj ludzi (po przejściu przez rzekę i odbiciem w lewą stronę), a następnie dotrzesz do jaskini, gdzie powinni znajdować się niedobitki z oddziału Hjalmara. Wejdź do środka i zeskocz do wody. Potem szybko zabij 2 latające zwierzęta.

Wiedźmin 3 - Władca Undvik 8

Gdy to zrobisz, wskocz raz jeszcze do wody, a potem podpłyń pod kryjówkę po prawej stronie, gdzie znajdziesz nieżyjącego wojownika. Następnie wskocz na skałę i idź po ścieżce. Znajdziesz po drodze dwóch kolejnych zabitych, a także leżę harpii.

Wiedźmin 3 - Władca Undvik 9

Wyeliminuj przeciwniczki z pomocą kuszy, a potem popatrz w lewo od wejścia - znajdziesz tutaj drabinę, która poprowadzi Cię na kładkę i kolejne skałki.

Wiedźmin 3 - Władca Undvik 10

W tunelach zabijaj potwory przypominające zgnilce, a gdy wyjdziesz na zewnątrz, to skorzystaj z bocznego wejścia, aby odnaleźć niedobitków Hjalmara. Potem wyjdź na zewnątrz i idź za śladami - wszystkie z nich prowadzą do ruin, gdzie znajduje się syn an Craite.

Wiedźmin 3 - Władca Undvik 11

Zabij z nim dwie syreny, a potem porozmawiaj. Wspólnie w trójkę - o ile uratowałeś Folana - dostaniesz się do jaskini giganta. Po drodze możesz zebrać także gwoździe, które potem oddasz ósmemu na okręcie.

Wiedźmin 3 - Władca Undvik 12

Niemniej dotrzesz do jaskini. Wejdź do środka, a gdy włączysz scenkę, to musisz uważać na śnieg znajdujący się na całej arenie. Musisz teraz zdecydować, co do jego przyszłości. Jeśli się zgodzisz, to:

Wiedźmin 3 - Władca Undvik 13

  • Możesz omijać śnieg pod Twoimi nogami. Jeśli na niego staniesz, obudzisz giganta, który postanowi zabić kompana Hjalmara.
  • Aby uwolnić Vigiego, podejdź do skrzynki po lewej stronie, w której znajdziesz klucz potrzebny na otworzenie klatki. Ów skrzynia znajduje się na lewo od giganta i aby do niej podejść, możesz bez problemu ominąć śnieg.

Pamiętaj, że jeśli uratujesz Vigiego i Folana (lub chociaż jednego z nich), to dołączą do bitwy z Dzikim Gonem w Kaer Morhen.

Wiedźmin 3 - Władca Undvik 14

Niezależnie od tego rozpoczniesz starcie z gigantem. Walka nie jest bardzo trudna, o ile będziesz go podpalał za pomocą Igni. Po walce misja dobiegnie końca, więc jeśli wcześniej skończyłeś wątek Cerys, to warto od razu zainteresować się misją związaną z wyborem króla Skellige.

Źródło: własne

Komentarze (57)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

Spis treści

Powrót do poradnika

Wiedźmin 3 - WYBORY I KONSEKWENCJE: FABUŁA

Wiedźmin 3 - FABUŁA

Wiedźmin 3 - ZADANIA POBOCZNE: KAER MORHEN

cropper