Wiedźmin 3 - poradnik. Solucja, wybory, decyzje, konsekwencje w fabule, zakończenia, romanse, karty do GWINTA - poradnik i solucja do gry. Opis, przejścia, zagadki, sekrety, znajdźki, mechaniki, zdolności

Wiedźmin 3 next-gen

Wiedźmin 3 - Niebezpieczna gra

Mateusz Wróbel | 05.01.2023, 22:15

Wiedźmin 3 - Niebezpieczna gra

Opis misji Niebezpieczna gra w Wiedźminie 3.

Po uwolnieniu Jaskra i wróceniu do karczmy zauważysz Zoltana, który kłóci się z Diukem. Wysłuchaj krasnoluda, a potem zgódź się pomóc mu odzyskać karty. W tym celu udaj się do Zeda, aby podpytać o 3 unikaty.

Wiedźmin 3 - Niebezpieczna gra

Na miejscu okaże się, że drzwi wejściowe są zamknięte. Cofnij się za siebie i skorzystaj z drabiny. Będąc na najwyższej kładce, przeskocz na drugą stronę i wejdź przez drzwi do mieszkania. Sprawdź ciało zabitego Zeda i zejdź w dół. Znajdziesz tutaj bandytów.

Wiedźmin 3 - Niebezpieczna gra 2

Zabij ich i przeszukaj, aby zdobyć kartę do talii Wiewiórek, a także klucz do skrzyni. Ową skrzynię znajdziesz pod schodami, a w niej księgę przychodów i rozchodów. Zanieś ją do Zoltana stojącego przy karczmie, a otrzymasz dwa kolejne cele.

Ravik

Najpierw lepiej spotkać się z Ravikiem w Złotym Jesiotrze. Siedzi na dolnym piętrze. 

Wiedźmin 3 - Niebezpieczna gra 3

Na miejscu spotkasz dwóch bandytów i Ravika. Możesz go uratować, wygrywając partyjkę w Gwinta. Musisz się na to zgodzić i liczyć na trochę szczęścia. W innym przypadku zabij wrogów i zabierz kartę Jana Natalisa - wtedy kupiec zginie.

Ceaser Bilzen

Potem udaj się do Bilzena wspólnie z Zoltanem. Podczas rozmów przy stole odejdziesz samemu lub z rozkazu krasnoluda i pójdziesz na piętro, gdzie będziesz musiał odzyskać trzecią kartę kolekcjonerską.

Wiedźmin 3 - Niebezpieczna gra 4

Idź na górę domu. Przesuń nożyk, a potem zabierz z półki klucz. Popatrz następnie na regał z książkami po prawej stronie. Wejdź w interakcję z otworem, a otworzysz sobie tajemnicze pomieszczenie. Tutaj na samej górze znajdziesz kartę Fringilli, na jednym ze stołów. Teraz zejdź do Bilzena.

Wiedźmin 3 - Niebezpieczna gra 5

Podczas natarcia krasnoludów Tasaka zdecyduj, co chcesz zrobić:

  • Zostawić na pastwę losu Bilzena, co spotka się z dezaprobatą Zoltana i śmiercią domownika.
  • Uratować Bilzena zabijając zbirów Tasaka. Krasnolud podziękuje Ci za ratunek, spakuje manatki i opuści Novigrad.

Potem idź na spotkanie z klientem Zoltana. Okaże się być nim Diuk, który naśle na Ciebie bandytów i zacznie uciekać. Zabij ich, a potem biegnij za wrogiem.

Wiedźmin 3 - Niebezpieczna gra 6

Droga jest bardzo prosta. W czwartej wieży (po minięciu strażnika) zejdź na sam dół po drabinach, a potem w kanałach idź przed siebie. Rozwal jedną ze ścian Aardem, a następnie idź po śladach krwi - finalnie znajdziesz rannego oponenta. Podczas rozmowy możesz:

Wiedźmin 3 - Niebezpieczna gra 7

  • Zabić Diuka, co zadowoli Zoltana.
  • Zostawić Diuka, co sprawi, że Zoltan nie będzie zadowolony.

Niezależnie od decyzji wrócisz do Zoltana i zdasz mu relację. Potem warto wybrać karty zamiast pieniędzy w ramach nagrody za zadanie, które teraz się zakończy.

Źródło: własne

Komentarze (57)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

Spis treści

Powrót do poradnika

Wiedźmin 3 - WYBORY I KONSEKWENCJE: FABUŁA

Wiedźmin 3 - FABUŁA

Wiedźmin 3 - ZADANIA POBOCZNE: KAER MORHEN

cropper