Wiedźmin 3 - poradnik. Solucja, wybory, decyzje, konsekwencje w fabule, zakończenia, romanse, karty do GWINTA - poradnik i solucja do gry. Opis, przejścia, zagadki, sekrety, znajdźki, mechaniki, zdolności

Wiedźmin 3 next-gen

Wiedźmin 3 - Dziecko starszej krwi

Mateusz Wróbel | 05.01.2023, 22:15

Wiedźmin 3 - Dziecko starszej krwi

Opis misji Dziecko starszej krwi w Wiedźminie 3.

Po dowiedzeniu się, gdzie jest kamień słoneczny, Ciri i Yennefer poproszą Cię o udanie się do laboratorium Avallacha. Udaj się na miejsce spotkania, aby rozpocząć to zadanie. Skorzystaj z szybkiej podróży, bo miejsce to otrzymało automatyczny znacznik.

Wiedźmin 3 - Dziecko starszej krwi

Po rozmowie z Yennefer zabij golema - to ten sam, co w misji z Filippą, więc używaj Igni i mocnych ciosów, aby szybko sobie z nim poradzić. Potem wejdź do laboratorium i zacznij szukać poszlak. Na parterze znajdziesz notatki czy przedmioty do pielęgnacji.

Wiedźmin 3 - Dziecko starszej krwi 2

Porozmawiaj z Yennefer, gdy Cię o to poprosi, a potem idź poziom niżej, co automatycznie uruchomi nową scenkę. Zgódź się na przeszukanie notatek. Gdy przejmiesz kontrolę nad Geraltem, to sprawdź wpisy obok mapy, a potem idź w lewo do sypialni Avallacha, gdzie znajdziesz jego kobietę. Pomów z nią, a ta wyprowadzi Ciri z równowagi. Możesz:

Wiedźmin 3 - Dziecko starszej krwi 3

  • Pozwolić się wyżyć Ciri, co spowoduje zniszczenie pracowni czarodzieja. Decyzja ta zbliża Cię do pozytywnego zakończenia.
  • Uspokoić Ciri, co spowoduje, że pracownia Avallacha nie zostanie zniszczona. Zbliży Cię to jednak do negatywnego zakończenia.

Po wyjściu z kryjówki Avallacha Ciri poprosi Cię o jeszcze jedną rzecz i jest to ostatni ważny wybór w Wiedźminie 3:

Wiedźmin 3 - Dziecko starszej krwi 4

  • Przystać na jej propozycję, co uruchomi krótką misję, w której dziewczyna samodzielne pochowa przyjaciela. Podziękuje Ci za poświęcony czas. Decyzja ta przybliży Cię do pozytywnego zakończenia.
  • Stwierdzić, że nie ma na to czasu. Ciri będzie zawiedzona i decyzja ta zbliży Cię do negatywnego zakończenia gry.

Niezależnie od tej decyzji zadanie dobiegnie końca - teraz możesz udać się do sojuszników i rozpocząć wojnę z Dzikim Gonem.

Źródło: własne

Komentarze (57)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

Spis treści

Powrót do poradnika

Wiedźmin 3 - WYBORY I KONSEKWENCJE: FABUŁA

Wiedźmin 3 - FABUŁA

Wiedźmin 3 - ZADANIA POBOCZNE: KAER MORHEN

cropper