Ghostwire Tokyo - poradnik, solucja. Opis przejścia, bossowie, misje, questy, posążki, sekrety, mapa, notatki - poradnik i solucja do gry. Opis, przejścia, zagadki, sekrety, znajdźki, mechaniki, zdolności

Ghostwire Tokyo Poradnik

Ghostwire Tokyo - Zabawa w chowanego II

Mateusz Wróbel | 12.04.2023, 15:20

Ghostwire Tokyo Zabawa w chowanego II

Ghostwire Tokyo Zabawa w chowanego II - opis zadania pobocznego.

Jeśli wcześniej wykonałeś pierwszą część zadania, wraz z postępem fabularnym pojawi się na mapie znacznik, który wskaże miejsce chłopca, z którym ponownie musisz pobawić się w chowanego. Pomów z duchem, a potem rusz do świątyni. Musisz dostać się na obszar, który już wcześniej czyściłeś, w pobliże głównej kaplicy.

Ghostwire Tokyo Zabawa w chowanego II 1

Na kamiennej scieżce, blisko kota-sprzedawcy, odbij w prawo. Dojdziesz do małej świątyni, gdzie ukrywa się chłopiec. Musisz jednak najpierw znaleźć klucz, którym otworzysz obiekt. Podejdź do bramy Torii, która znajduje się blisko schodów. Znajdziesz tam ducha, który wspomni Ci, że pobliskie kruki zabierają wszystko na dach. 

Ghostwire Tokyo Zabawa w chowanego II 2

Wejdź na klatkę schodową z lewej strony. Będąc na dachu budynku przeskocz na dach kaplicy, na której (blisko pozycji ducha) leży klucz. Wróć do młodego chłopca i otwórz jego kryjówkę. Po tym misja dobiegnie końca.

Źródło: własne

Komentarze (8)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

Spis treści

Powrót do poradnika

Ghostwire Tokyo - QUESTY

cropper